بادام زمینی مزمز فلفلی در ماکارونی را حتما امتحان کنید

بادام زمینی یکی از محبوب ترین آجیل ها در ایالات متحده است. این آجیل در آمریکای جنوبی با شواهد باستان شناسی نشان می دهد که مردم پرو و ​​برزیل ممکن است نزدیک به 3500 سال پیش بادام زمینی مصرف کرده باشند (هیئت ملی بادام زمینی، 2015).

پس از اینکه اروپایی ها بادام زمینی مزمز فلفلی را در برزیل کشف کردند، به گسترش کشت این آجیل در سراسر آمریکای شمالی و آسیا کمک کردند.

البته، در آن زمان، مردم متوجه نبودند که بادام زمینی دارای فواید تغذیه ای فوق العاده ای است که آن را به بخش مهمی از یک رژیم غذایی سالم تبدیل می کند.

اسنک بادام زمینی

بادام زمینی خام جامبو (در پوسته)
2.99 دلار / پوند

بادام زمینی سوخته فرانسوی
2.99 دلار / پوند

بادام زمینی واسابی
5.99 دلار / پوند

پودر کره بادام زمینی
9.99 دلار / پوند

بادام زمینی M&M’s®
5.99 دلار / پوند

بادام زمینی بو داده عسلی
4.99 دلار / پوند

چوب شور پر شده با کره بادام زمینی
7.99 دلار / پوند
بادام زمینی منبع عالی بیوتین است
بیوتین از نظر فنی بخشی از ویتامین B کمپلکس محسوب می شود، اما در گذشته به آن ویتامین H نیز می گفتند.

صرف نظر از اینکه شما آن را چه می نامید، بیوتین یک ماده مغذی بسیار مفید برای سلامت فیزیولوژیکی شماست. بیوتین در ده‌ها واکنش آنزیمی در بدن، از جمله فرآیندهایی که بیان ژن‌های شما را تنظیم می‌کند، دخیل است.

تحقیقات اولیه نشان می‌دهد که بیوتین می‌تواند برای درمان مولتیپل اسکلروزیس، دیابت و برخی بیماری‌های مغزی مفید باشد (موک، 2015).

علاوه بر این، دریافت بیوتین کافی برای زنان باردار ضروری است، زیرا حتی کمبود بیوتین خفیف می تواند به طور قابل توجهی خطر نقص مادرزادی مادرزادی را افزایش دهد.

اما به یاد داشته باشید که از آنجایی که این کره بادام زمینی خانگی و بدون مواد نگهدارنده است، بهتر است تا دو هفته پس از تهیه آن مصرف شود. حتی می‌توانید پس از درست کردن این کره، خرده‌های بادام‌زمینی را هم اضافه کنید تا نسخه‌ی مغزی‌تر و کلفت‌تری از آن داشته باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.