مانتو ویمسیکال جدید شیک ساده

با پیشرفت صنعت مد و فشن استایلهای متنوعی با نامهای مختلفی به وجود آمده که استایل ویمسیکال هم یکی از همان سبکها می باشد.

مانتو ویمسیکال جدید شیک ساده به دلیل خاص بودن طراحی آن، امروزه در بین خانمها بسیار محبوب شده است، در این سبک شما طیف رنگی بسیار متنوعی را می توانید در پوشاک خود استفاده کنید و بدرخشید.

مانتو ویمسیکال جدید شیک ساده

خرید مانتو ویمسیکال

خرید مانتو ویمسیکال اگر شما به دنبال یک استایل متفاوت اما خاص هستید پیشنهاد ما به شما خرید مانتو ویمسیکال است؛ اما قبل از هرچیزی باید بدانید که این طرح جدید و خاص چیست و چگونه طراحی می شود.

ویمسیکال یک استایل خیالی و فانتزی است که در طراحی آن هیچ محدودیتی برای انتخاب رنگ نیست، رنگهای استفاده شده در این سبک بسیار متنوع و شاد است که برای ترکیب آنها از هیچ الگوی خاصی استفاده نمی شود و همه ساخته و پرداخته ذهن خلاق طراحان این سبک است.

با پوشیدن مانتوهای ویمسیکال به دلیل وجود تنوع در رنگ آن به شما احساس شاداب بودن و جذابیت دست می دهد و این حس خوب نیز به افرادی که در کنار شما هستند هم انتقال می یابد.

همان طور که گفته شد؛ سبک ویمسیکال یک سبک خیال پردازی است و طراحان این سبک هر آنچه را که ذهن خلاق آنها می گوید طراحی و تولید می کنند و همین امر باعث متفاوت بودن البسه هایی که در این سبک تولید می شوند، خواهد شد.

رنگهای معروف به کار رفته در این مانتوها بیشتر از سبز، قرمز، آبی و نارنجی استفاده شده است این رنگها بیشتر در طرحهای مختلفی استفاده می شوند مانند: طرحهای گل گلی، راه راه، توپ توپی، رنگین کمانی و طرح های برجسته؛ شما در ویمسیکال هیچ رنگ تیره ای را نخواهید دید که بکار رفته باشد مگر اینکه خیلی جزئی در حاشیه ها و پس زمینه پارچه ها استفاده شود.

استایل ویمسیکال زیاد توجهی به کارکردن در چارچوب مد و صنعت ندارد و خود را کاملا با آنها جدا می داند در واقع از اینکه مورد توجه افراد قرار بگیرید بسیار لذت می برد و این تفکر در افرادی که از این سبک استفاده می کنند هم تاثیر می گذارد.

البته این در سبک به دلیل استفاده از رنگهای متنوع منتقدان زیادی دارد که طراحان و دوستداران آن هیچ توجهی به این منتقدان نمی کنند و راه خود را پیش می گیرند که همین امر باعث محبوبیت بیشتر این استایل شده است.

مانتو ویمسیکال شیراز

مانتو ویمسیکال شیراز با امدن فصل گرما اکثر خانمها به دنبال خرید مانتوهایی که خنک و راحت و البته طبق مد روز باشد هستند، مانتو ویمسیکال شیراز این امکان رو فراهم کرده که خانم های عزیز به دنبال هرسبک از لباسی که هستند بتوانند آن را به راحتی تهیه کنند.

از گذشته تاکنون در بین مردم رواج داشته استایل مخصوص تابستان باید از رنگ های شاد و متنوع استفاده شود تا جذب گرمای کمتری داشته باشند اما این یک انتخاب شخصی است و بعضی از خانمها طرفدار این سبک از لباس و مانتو نیستند.

به دلیل استفاده از رنگهای شاد، این سبک در فصل تابستان بسیار پرطرفدار بوده است و جز پر فروش ترین استایلها می باشد.

استفاده سلبریتیهای مشهور از این استایل به محبوبیت چند برابر آن بسیار کمک کرده است.

استفاده از سبک ویمسیکال فقط در تولید مانتو خلاصه نمی شود بلکه در پیراهن های بلند و کوتاه، دامن هایی با مدلهای مختلف، کتهای تک، شلوارهای مختلف و غیره نیز استفاده می شود.

در این سبک اصلا جنس پارچه مهم نمی باشد و تنها چیزی که مهم است، نتیجه نهایی و خلق یک اثر فوق العاده می باشد.

برای هریک از این پوشاک از طیف رنگهای مختلف استفاده می کنند و کمتر پیش می آید از یک یا دو رنگ در لباس استفاده شود.

استایل ویمسیکال تنها برای فصل تابستان نیست بلکه با استفاده از این رنگهای جذاب می توان اور کتهای خارق العاده تولید کرد که در فصلهای سرد نیز قابل استفاده می باشد و این موضوع برای دوستداران این سبک بسیار خوشحال کننده است.

شما می توانید این لباسها و مانتوها را با هر کیف و کفش و اکسسوری که مد نظرتان هست ست کنید و از ترکیب آنها در کنار هم لذت ببرید.

مانتو ویمسیکال ساده

مانتو ویمسیکال ساده در چند سال گذشته استایلها و لباسهای مورد استفاده در ایران همه از رنگهای تیره و خنثی بود که با پیشرفت صنعت مد کم کم پای رنگهای دیگر در پوشاک خانواده ایرانی باز شد اما همچنان برخی از بانوان ساده پسند هستند و از طرحهای شلوغ و پر زرق و برق خوششان نمی آید و با آنها احساس راحتی نمی کنند اما همچنان به دنبال مد و فشن و استفاده حداقلی از آنها در زندگی خود هستند، در این شرایط بهتر است از مانتو های ویمسیکال ساده استفاده کنند.

مانتوهای سبک ویمسیکال علاوه بر تنوع رنگ می توانند بسیار ساده و شیک باشند، شما می توانید در عین سادگی با رنگ های شاد در هرجا که می خواهید بدرخشید.

این مانتوها در مدلهای مختلف کوتاه، بلند، جلو باز، مجلسی و غیره با هر طرح و رنگی که بخواهید تولید می شود و شما می توانید روزهای گرم تابستانی خود را با انواع مختلفی از مانتوهای سبک ویمسیکال بگذرانید.

مانتو ویمسیکال مجلسی

مانتو ویمسیکال مجلسی سبک و پوشش ویمسیکال علاوه بر اینکه در زندگی روزانه و عادی قابل اجرا و استفاده هست از آن می توان در پوششهای رسمی و مجلسی نیز استفاده کرد.

استفاده از مانتو ویمسیکال مجلسی درخشش شما را در یک جمع مهم چندین برابر می کند.

طیف رنگی که برای لباسهای مجلسی ویمسیکال استفاده می شود بیشتر صورتی، بژ و سبز بسیار روشن است و بیشتر از ترکیب این رنگها با اجرای برجستگی بر روی این لباسها استفاده می شود.
استفاده از سبک ویمسیکال در همه سنین مجاز می باشد چراکه مانند اصل این سبک که خود بدون هیچ محدودیت و چارچوبی است استفاده از آن هم محدودیتی برای کسی نخواهد داشت.

اگر شما از وجود لباس و مانتوهای بی روح و ساده خودتان خسته شدید وجود لباسهایی با سبک ویمسیکال در کمدهایتان به دلیل متنوع و شاد بودن بسیار توصیه می شود.

با ایده گرفتن از این سبک و استفاده از آن دیگر نیاز نیست نگران این باشید که در مجالس و مهمانیهای خود چه بپوشید و از چه ترکیب رنگی استفاده کنید.

شما می توانید برای انتخاب درست یک مانتو با مسئولین فروش ما ارتباط برقرار کنید تا آنها با راهنمایی های لازم به شما در انتخاب درست برای خرید یک مانتو با سبک ویمسیکال کمک کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.