پیراهن مردانه پشمی که اولین بار فقط برای آرتور شاه ساخته شده بود

مردم نمی توانند به تنهایی با رنگ های ثابت زندگی کنند، بنابراین مطمئن شوید که گزینه های پر جنب و جوشی نیز در کمد خود دارید.

یک الگوی گل برجسته می تواند برای یک جشن تولد یا عروسی در فضای باز عالی باشد، حتی یک پیراهن با طراحی ظریف تر (فکر کنید نقطه پولکا یا راه راه) همچنان می تواند باعث شادی شود.

سبک می خواهید اما چیزی را ترجیح می دهید که کمی سرگرم کننده باشد؟ به چاپ چهارخانه یا چهارخانه پایبند باشید، این طرح جاودانه و شیک برای ساعات شاد و باربیکیو در فضای باز عالی است.

اگر قصد خرید یک پیراهن مردانه پشمی جدید را دارید، چند نکته وجود دارد که باید به آنها توجه کنید که ظاهر و تناسب اندام را تضمین می کند.

درست است که پیراهن یک اکسسوری ضروری و کلاسیک است، اما تعیین پیراهن دارای معیارهایی از جمله اندازه گیری دقیق، انتخاب یقه مناسب برای شما و تعیین الگوها و رنگ های محبوب است.
کورونا دلتنگ کنزو تاکادا است..طراحی که نام ژاپن را در دنیای مد حک کرد

بدون “رژیم” .. یک “یوتیبر” آمریکایی به مردان توصیه می کند که ظرف یک ماه یک “سکس پک” موثر داشته باشند.”بریس های فشرده” جدیدترین ترفند دندانپزشکی است، اما “ممکن است برای همیشه از بین برود.”

اولین گامی که کارشناسان مد توصیه می کنند، «تعیین دقیق اندازه شما» است. قبل از خرید یک پیراهن، اندازه های گردن، سینه، بازوها و دور کمر خود را مشخص کنید. اگرچه اندازه گیری تا حدودی شهودی است، در اینجا نکاتی برای کشف دقیق ترین اعداد وجود دارد.

گردن: نوار اندازه گیری را دور گردن خود درست زیر جایی که به شانه شما می رسد بپیچید. اگر یقه بافتنی می خواهید، شماره را همانطور که هست ثبت کنید. یا اگر یقه شلتر را ترجیح می دهید، یک انگشت خود را زیر بند قرار دهید و ضبط کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.