دستگاه قهوه ساز صنعتی ایتالیایی نو یک قهوه ساز کمیاب در سطح جهان

یک قهوه با طعم تلخ به تمیز کردن ناکافی فیلترها مرتبط است.

حتی توقف تحویل در لحظه مناسب بر طعم قهوه تأثیر می‌گذارد: یک اسپرسو نباید بیش از 3 سانتی‌لیتر باشد، که زیر آن یک ریسترتو و بالاتر از آن یک Americano دریافت می‌کنید .

یک قهوه ساز صنعتی باید چند بار فشار داشته باشد؟
اولین چیزی که باید برای دستگاه قهوه ساز صنعتی ایتالیایی نو تاکید شود این است که هر چه فشار پمپ بیشتر باشد، قهوه استخراج شده بهتر است . در واقع، فشار بالا اجازه می دهد تا طعم مخلوط مورد استفاده را حفظ و افزایش دهد و تمام ویژگی های ارگانولپتیک آن را حفظ کند.

فشار بر حسب بار در نظر گرفته می شود ، واحد اندازه گیری که نیروی وارد شده توسط پمپ را نشان می دهد.

فشار هرگز نباید کمتر از 9 اتمسفر باشد ، اگرچه مقادیر برای به دست آوردن یک اسپرسو با طعم استثنایی بسیار بالاتر است.

فشار مطلوب برای دستگاه قهوه ساز صنعتی بین 15 تا 18 بار است.

با این حال، اگر می خواهید قهوه عالی در خانه درست کنید، ناامید نشوید!

بدانید که حتی بهترین دستگاه قهوه ساز صنعتی برای مصارف خانگی نیز این مقادیر را دارد (معمولاً از 12 بار شروع می شود). علیرغم کوچکتر بودن دستگاه های قهوه ساز خانگی، در واقع درست مانند دستگاه های صنعتی کار می کنند: این فشار پمپ است که جریان قهوه را تنظیم می کند.

برای اینکه بفهمید پمپ حرارتی در دستگاه قهوه ساز شما چگونه کار می کند ، به آب جاری شده از شیر آب فکر کنید. حتی زمانی که رگولاتور روی حداکثر توان تنظیم شده باشد، نمی تواند از 3 اتمسفر تجاوز کند.

دستگاه قهوه ساز به فشار بسیار شدیدتری نیاز دارد تا آب از لایه قهوه عبور کند و عطرهای آن را جذب کند. پمپ در واقع وظیفه دارد فشار کافی را وارد کند تا آب به اندازه کافی گرم شود و به 90 درجه برسد.

سپس به فیلترها رسیده و از لایه قهوه عبور کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.