جاکلیدی چاقو که از فلز های کمیاب ساخته شده است

قلاب های شماره گذاری شده متوالی جذاب هستند.

به هر کلید می توان یک عدد اختصاص داد و بنابراین نیازی به جستجو در کادر نیست.

SK 10 یک جعبه کلید در جاکلیدی چاقو کوچک، آسان برای مدیریت و کاربردی از Rottner Security است. نوارهای قلاب قابلیت تنظیم ارتفاع دارند و جعبه دارای دو کلید برای بسته شدن است.

جعبه کلید SK 20 از Rottner Security یک جایگزین عملی و نسبتا ارزان برای تمام کلیدهایی است که نمی خواهید از دست بدهید. البته بند های قلاب نیز برای این مدل قابل تنظیم هستند.

در صورت نیاز به ذخیره کلیدهای بیشتر، مدل Rottner TS 93 توصیه می شود.در این مدل می توان 93 کلید را روی قلاب های شماره گذاری شده متوالی ذخیره کرد. این جعبه کلید از ورق فولادی ساخته شده است، ایمن، بادوام و کاربردی است. می توان آن را روی دیوار نصب کرد.

جعبه کلید Rottner SK 30 دارای فضایی برای 30 کلید است که می توان آنها را روی شش نوار قلاب قابل تنظیم قرار داد. برچسب های خطوط رنگ متفاوتی دارند و به صورت متوالی شماره گذاری می شوند. کلیدها کاملاً مرتب و مرتب می شوند!

هر کسی که به دنبال جعبه جمع و جور است با جعبه کلید SK 40 از Rottner Security در مکان مناسبی قرار دارد. این جعبه کلید دارای یک دیوار میانی است و می تواند تا 40 کلید را در خود جای دهد. البته – در اینجا نیز تسمه های قلاب قابل تنظیم هستند.

اگر هنوز به دنبال کلیدهای گم شده خود هستید، ما می توانیم با راه حل های ذخیره سازی کلید به شما کمک کنیم! در Rottner، نسبت قیمت به کیفیت غیرقابل انکار است!

مسلماً، چیزهای کمی بدتر از احساس غم انگیزی هستند که هنگام گم کردن کلیدهای خود تجربه می کنید. ممکن است در موقعیتی قرار بگیرید که باید سریع به خانه برگردید و به یاد نیاورید که خانه را کجا گذاشته اید. خوشحال خواهید شد که بدانید می توانید آنها را با استفاده از ابزارهای فناوری مانند ردیاب های بی سیم ردیابی کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.