مانتو ویمسیکال اصفهان قم شیراز

در مد و فشن سبک پوشش ویمسیکال بسیار فراوان شده و بسیاری از افراد مخصوصا جوانان پیرو این سبک فشن هستند و این سبک پوشش های مختلفی را دارد ولی در ایران مانتو ویمسیکال اصفهان بسیار رایج شده و جوانان ما بر پایه این مد توانسته اند مدل های مختلفی از مانتو را تولید کنند که بسیار هم پر فروش شده و رونقی در بازار های داخلی راه بدهند که طبق مد روز هم باشد.

امروزه هیچ محدودیتی برای پوشش درست در جامعه و در سلایق مردم نیست و هر شخص طبق علایق خودش هر رنگ و مدل لباس درستی که بخواهد میپوشد و بحث مد و فشن تک بعدی کنار رفته است و این هم برای این است که دنیای مد و فشن آن قدر ابعاد و گسترش پیدا کرده است که دیگر در این دنیای بزرگش هیچ محدودیت سلیقه ایی دیگر معنی ندارد.

مانتو ویمسیکال اصفهان قم شیراز

قیمت مانتو ویمسیکال

قیمت مانتو ویمسیکال مانتو ویمسیکال در واقع سبکی از مانتو است که طرح و مدلش زاییده خیال بافی و بلند پروازی است و ترکیبی خیالی از چندین رنگ مختلف و طرح پارچه های مختلف است. این مدل مانتو طرح های شلوغی از گل گلی و توپ توپی و انواع مختلف طرح های خطی و شلوغ در رنگ های روشن و شلوغ مانند صورتی، آبی، سبز و غیره است و در این سبک از مانتو ما رنگ مشکی خیلی کم میبینیم مگر در دگمه یا اکسسوری های خاص و کوچک.

امروزه بسیاری از سلبریتی های مشهور در دنیا هستند که از این سبک پر طرفدار حمایت کرده و راحتی و سر زندگی را در سلیقه خود جایگزین کار های تیره و کلاسیک کرده اند و طبق معنی لغوی در فشن این سبک به معنای خیال پردازی و بلند نظری است و در این سبک پوشش از انواع مختلف اکسسوری با طرح و رنگ های متنوع مانند کار حصیری و کار های مختلف دیگری که به لباس جنبه خیال آمیز تری بدهد میتوان استفاده کرد مانند گوشواره های حلقه ایی بزرگ دست ساز یا دیگر اکسسوری های زیبا و دست ساز و یا انگشتر های زیبا بزرگ یا کوچک دیگر تا شما را یک پیرو سبک ویمسیکال کند.

مانتو ویمسیکال قم

مانتو ویمسیکال قم مانتو ویمسیکال نمایندگی های فروش مختلفی در شهر های بزرگ و کوچک فراوانی دارد و از جمله فروش این مانتو در بازار های شهر قم به شدت یافت میشود و میتوان هر نقش و طرحی را در این نوع سبک را یافت و به صورت خرد یا عمده خریداری کرد.

این مانتو را نیز میتوان با طرح و رنگ های متنوعی هم ست کرد از جمله لباس هایی که ترکیب آن با این مدل مانتو ست میشود انواع پوشش جین میباشد از جمله جین های یخی روشن یا جین هایی با طرح های ساده و یا حتی میتواند کت جین بر روی پیراهن های ویمسیکال بپوشید و یا انواع طره های دیگر که خودتان میپسندید چون همانطور که گفتیم این سبک سبکی برای خاص پسندان است و هیچ محدودیتی در این کار نیست.

از طرح های مختلفی که بر روی این پارچه ها میزنند میتوان پر طرفدار ترینش را طرح های گلدار که با گلهای پر گل رنگ روشن بر روی پارچه تزیین شده است و یا طرح رنگین کمانی که نه به معنا تمام رنگ های رنگین کمان کنار هم باشد بلکه منظور راه راه های رنگی مختلف در کنار هم است و نقطه نقطه های رنگی و یا اصلا ترکیب این طرح های شاد با طرح حیوانی مانند پلنگی گورخری و غیره.

مانتو ویمسیکال شیک

مانتو ویمسیکال شیک سبک ویمسیکال سبکی مناسب افراد جسور و بی پرواس چرا که ترسی از بابت نشان دادن خود به جامعه ندارد و برعکس این نوع پوشش توجه همگان را به خود جلب کرده و از این هدف لذت میبرد. سبک های ویمسیکال به علت اینکه دارای رنگ های شاد تابستانه است مناسب ترین مانتو برای این فصل است و شخصیت هایی که از رنگ های شاد رنگی لذت میبرند پوششی مناسب برای آنهاست و این مانتو ها در نرخ های قیمتی مناسب به فروش میرسد و در تمام شهر ها قابل خرید است.

مانتو ویمسیکال در سبک های مختلف مانتو ساده، مانتو دامنی، مانتو پیراهنی، و مانتو ساحلی و غیره دوخته میشود. مانتو ویمسیکال ساحلی هم نوعی پر طرفدار از این مدل مانتو است که بسیار پر طرفدار هم بوده و و پیراهن های مانتویی گشاد یا ماکسی که از جنس بسیار خنک طراحی شده و با رنگ و طرح های گلدارش در کنار خنکی لباس طرحی و لباسی جذاب برای شما خاص پسندان در فصل گرماست. این سبک را میتوانید با کفش و کیف های سفید یا کرم رنگ یا حصیری ست کنید و لذت ببرید. در پوشش این سبک شما میتوانید از کفش های پاشنه بلند با رنگ های خنثی هم استفاده کنید.

مانتو ویمسیکال کتی

مانتو ویمسیکال کتی این طرح مانتو در مدل های مختلفی از جمله مانتو کتی هم به فروش میرسد که طرح کتی آن در زمستان هم تولید شده و با کت های ضخیم به رنگ و طرح های زنده و جدید میتواند این سبک را در زمستان هم زنده نگه دارد ولی در تابستان این کت ها را با پارچه های خنک تر و نازک تر میسازند و در آن مانتو ها را با طرح های شاد و زیبا تولید میکنند که به شما زیبایی خاص میدهد آنچنان که در کمتر کسی میتوان دید.

از دیر باز خانم ها سبک های مانتویی که میپوشیدند در رنگ های تیره مانند، قهوه ایی، طوسی، مشکی، و نهایتا چند رنگ تیره دیگر بود و همانطور که میدانید این طرح ها تاثیر مستقیمی بر افسردگی دارد و بانوان سرزمین ما که مادر سرزمین ما هستند این روز ها خیلی ساده دچار روز مرگی و یا افسردگی میشوند. این سبک پوشش را تولید کنندگان کشورمان در ایران آورده اند تا بتوانند حداقل بخشی از این تیرگی ها و این مشکلات را در جامعه کمتر کنند و با این حساب با کمک از این سبک پوشش و فشن مخالف سر سخت تیرگی هاست و با آوردن رنگ به چهره شما میتواند دنیای تاریک اطراف شما را شاد و روشن کند. شما دوستداران این طرح مانتو میتوانید با مشاوران ما در همین سایت ارتباط بگیرید مشورت کرده و مناسب با بودجه ی خود بهترین مدل مانتو را طبق سلیقه خود برای خود و یا دوستانتان به صورت هدیه در کمترین زمان تهیه کنید و از آن لذت ببرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.