کمربند مردانه چرم درسا باعث یکی از حادثه های دلخراش اخیر شد

اندازه کمربندهای مردانه نه تنها به دور کمر مرد، بلکه به نوع شلوار و نحوه پوشیدن آنها – در ناحیه کمر یا روی باسن – بستگی دارد. بنابراین برای انتخاب کمربند مناسب باید دور خود را در ارتفاع مناسب اندازه بگیرید.

اعداد داده شده برای اندازه های کمربند معمولاً به طول بر حسب سانتی متر اشاره دارد که از ابتدای سگک تا سوراخ مرکزی شمارش می شود.

گاهی اوقات آنها به طول کل کمربند نیز اعمال می شوند – سپس از 75 تا 125 سانتی متر اندازه می گیرند.

بدانید که طول کل نوار باید برابر با محیط به اضافه 14-16 سانتی متر باشد.

اندازه مناسب کمربند مردانه بسیار مهم است – خیلی بزرگ شلوار را در جای مناسب نگه نمی دارد و خیلی کوچک به نظر نمی رسد و باعث ناراحتی شما می شود.

همچنین به یاد داشته باشید که اندازه کمربندهای مردانه نه تنها طول، بلکه عرض نیز دارد . باید به اندازه حلقه های کمربند شلوارتان تنظیم شود.

کمربند خیلی پهن در حلقه کمربند مردانه چرم درسا قرار نمی گیرد و بنابراین بی فایده خواهد بود، در حالی که کمربند خیلی باریک شلوار را به درستی ساپورت نمی کند.

نحوه انتخاب-کمربند-اندازه-1

چگونه سایز کمربند را انتخاب کنیم؟ راهنما
شما قبلاً می دانید اندازه کمربندهای مردانه چقدر است. وقت آن است که از این دانش در عمل استفاده کنید و آگاهانه مدل کمربند را انتخاب کنید که کاملاً مناسب شما باشد.

چگونه سایز کمربند را انتخاب کنیم تا احساس راحتی داشته باشیم و همیشه خوب به نظر برسیم؟ ما چند نکته برای شما داریم.

اندازه گیری
هنگام انتخاب اندازه مناسب کمربند، مدل قدیمی شما مطمئنا کمک خواهد کرد – به شرطی که عملکرد عملی خود را انجام دهد و به خوبی برای شما مناسب باشد. با این حال، اگر چنین کمربند ندارید، دور خود را با یک متر اندازه گیری کنید.

بهتر است این کار را در حالت ایستاده، بدون لباس و نه بلافاصله بعد از صرف غذا یا نوشیدن مایعات زیاد انجام دهید. همچنین، شکم خود را به داخل نکشید (یا بیش از حد به بیرون فشار دهید)!