کاشی و سرامیک صادراتی که عطری است و بوی بد سرویس را به خود جذب می کند

کفپوش Terrazzo زمانی در شمال هند بسیار محبوب بود. اما محدودیت در دسترس بودن کارگران ماهر و تکنسین‌های پولیش یک مسئله بود و از این رو این نوع کفپوش در حال حاضر کاربرد زیادی ندارد.

سنگ مرمر، سنگ کوتا و گرانیت زمانی که تکنیک های پرداخت آسان در دسترس قرار گرفت، سهم بازار را به دست آوردند.

با این حال، هزینه حمل و نقل بالا، وزن زیاد، زمان نصب، و مشکلات پرداخت سنگ سبب شد تماما طبیعی منجر به تغییر در عشق مردم نسبت به چیز های دیگری شود.

از این رو مردم به کاشی و سرامیک صادراتی و سرامیک و شیشه‌ای سوغ یافتند که امروزه بسیار محبوب هستند.


در گذشته پولیش آینه بسیار گران بود و کاربرد و تکمیل آن به آسانی در دسترس نبود. سنگ های طبیعی، از جمله کاشی های موزاییک سیمانی، برای ایجاد ظاهری محو شده تقریباً مانند کاشی های مات امروزی مورد استفاده قرار می گرفتند.

در این دوره، سنگ طبیعی با کاشی های سرامیکی و شیشه ای جایگزین شد. به نوعی پولیش آینه ای امروزه به راحتی در دسترس است و از نظر هزینه نیز مقرون به صرفه شده است. نیروی کار ماهر در حال بازگشت به کار برای پرداخت و نصب سنگ های طبیعی. اما کفپوش مرمری هنوز از دسترس مصرف کنندگان با وضعیت مالی عادی خارج است.

سلایق و ترجیحات مصرف کننده همیشه در حال تغییر است. تغییر سبک زندگی امروزه تقاضای زیادی برای انواع کفپوش ها ایجاد کرده است.

اکنون می‌توانید از میان طیف گسترده‌ای از مواد کفپوش که با بافت‌ها، سبک‌ها و رنگ‌های مختلف در دسترس هستند، انتخاب کنید.

قبل از اینکه نهایتاً کفپوش خانه جذاب خود را انتخاب کنید، فراموش نکنید که قرار است شبانه روز از کفپوش استفاده کنید. بنابراین، اجازه دهید انتخاب شما بر اساس منطق باشد و نه انگیزه. کفپوش را بر اساس سبک زندگی خود انتخاب کنید، البته با توجه به بودجه و قابلیت نگهداری.

در حین خواندن تمام اطلاعات دقیق بالا، سوالات زیادی باید در ذهن شما مشغول باشد. به طور کلی، اینها سوالاتی است که مشتریان ما در طول زندگی حرفه ای ما در 40 سال گذشته از ما پرسیده اند.

همچنین، در ادامه برخی از سؤالات مطرح شده توسط خوانندگان ارزشمند ما آمده است. بنابراین، ما می خواهیم در مورد همان توضیح بیشتری دهیم.