کاشی سه بعدی ساده که همانند آسمان است و توانایی باریدن باران دارد

کاشی ها را می توان بدون لعاب نیز استفاده کرد، اگرچه محدوده رنگی محدود به سایه های طبیعی خاک رس است.

کاشی و سرامیک برای هزاران سال یک ماده محبوب برای دکوراسیون داخلی و خارجی بوده است.

آنها در تمام اشکال و اندازه ها، رنگ ها و لعاب ها وجود دارند و می توانند به صورت ساده، تزئین شده یا به عنوان بخشی از موزاییک استفاده شوند.

کاشی‌های سرامیکی به دلیل جذابیت‌های زیبایی‌شناختی و همچنین دوام و مراقبت آسان، یک انتخاب محبوب برای کفپوش‌ها هستند.

یک کف کاشی سه بعدی ساده و سرامیک که به درستی نصب شده باشد عملکرد بهتری دارد و تقریباً از هر محصول کفپوش دیگری که برای همان کاربرد ساخته شده است بهتر است.

کاشی و سرامیک لعابدار در برابر لکه، بو و کثیفی مقاوم است و می توان آن را با یک دستشویی مرطوب یا پاک کننده های معمولی خانگی تمیز کرد.

کاشی های سرامیکی لعابدار درجه III و درجه IV بسیار مقاوم در برابر خش هستند. شما هرگز نباید نگران بریدگی یا پارگی مانند سایر پوشش های کف باشید.

فن آوری های مدرن به طیف سایه ها، پوشش ها و اشکال موجود افزوده اند. علاوه بر این، ظاهر سنتی‌تری با سفال‌های سفالی و دیگر پوشش‌های طبیعی بدون لعاب احیا شده است.

 

مزایای اضافی کاشی و سرامیک عبارتند از:

تمیزی : کاشی و سرامیک سازگار با محیط زیست با استفاده از مواد طبیعی تولید می شود و بو، مواد حساسیت زا یا باکتری را در خود نگه نمی دارد.

تطبیق پذیری : فناوری مدرن تولید سرامیک تعداد تقریباً نامحدودی از رنگ ها، اندازه ها، سبک ها، شکل ها و بافت ها را ایجاد کرده است که می تواند زیبایی و شخصیت غنی را به هر اتاق در خانه شما اضافه کند.

مقاومت در برابر آتش : کاشی و سرامیک نمی سوزد یا دود سمی منتشر می کند. حتی تابه ها یا تابه های داغ آشپزخانه نمی توانند سطح کاشی و سرامیک لعابدار را بسوزانند یا ذوب کنند!