کاشی سرامیک بیرجند که قابلیت در آوردن از کف را دارد و می توانید آن را با چیز دیگری جا به جا کنید

1. مطمئن شوید که کاشی ها مهر و موم شده اند
هنگام استفاده از کاشی های سنگ طبیعی در خانه، بسیار مهم است که به درستی مهر و موم شوند تا از لکه دار شدن و جذب رطوبت و کثیفی جلوگیری شود.

هریت گوداکر، مدیر ارتباطات برند و مشاور کاشی سرامیک بیرجند در Topps Tiles، توصیه می‌کند: بسته به نوع سنگ و پوشش آن، انواع مختلفی از درزگیر وجود دارد، به‌عنوان مثال صیقل‌نشده یا صیقلی، بنابراین مهم است که درزگیر مناسب با کاشی‌های خود خریداری کنید.

به ویژه مهم است که با استفاده از محصولات تمیز کننده مناسب، عمر سیلر خود را افزایش دهید. همیشه از یک پاک کننده خنثی با pH و یک پارچه مرطوب یا روی کاشی های کف سنگی طبیعی از بخارشوی استفاده کنید.

2. روی سطح را جارو کنید
روی کاشی ها را با یک پارچه خشک از برس نرم پاک کنید تا هرگونه گرد و غبار پاک شود.

3. از یک پاک کننده خنثی با pH استفاده کنید
برای تمیز کردن کاشی‌های سنگی، از محلول تمیزکننده با pH خنثی و یک پارچه مرطوب استفاده کنید و روی کاشی‌ها را پاک کنید.

تمیز کردن منظم کار را بسیار آسان‌تر می‌کند و به جلوگیری از رسوب کثیفی کمک می‌کند. پس از تمیز کردن با یک پارچه خشک آن را پاک کنید.

چگونه رسوب آهک را از کاشی های حمام تمیز کنم؟
اگر در منطقه آب سخت زندگی می کنید، رسوب آهک می تواند به سرعت ایجاد شود و کاشی های شما کسل کننده به نظر برسد. روی کاشی ها را با یک پارچه یا برس خشک تمیز کنید تا هرگونه کثیفی یا گرد و غبار سست از بین برود.

برای از بین بردن رسوبات از یک پاک کننده کاشی تخصصی برای نوع کاشی خود استفاده کنید. شما همچنین می توانید روش طبیعی بالا را با استفاده از سرکه و جوش شیرین امتحان کنید، اگرچه این روش هرگز نباید روی کاشی های مرمر یا سنگ طبیعی استفاده شود.