پیشتازی ایران در طراحی ساعت هوشمند بچه گانه پسرانه نسبت به کشورهای پیشرفته

ساعت هوشمند بچه گانه پسرانه مدرن دارای چراغ قوه LED داخلی هستند، او یک پرتو نور متمرکز در یک مکان دارد، درخشش ضعیف است، اما دقیق است، چراغ قوه LED عملاً بر شارژ باتری تأثیر نمی گذارد و گرم نمی شود.

برای کودکانی که باید دیر از کلاس ها یا بخش های اضافی برگردند مفید خواهد بود، همچنین در موقعیت های روزمره، بازی های کودکان مورد نیاز خواهد بود.

دیگر دیر به مدرسه نمی آید! زمان افزایش دلخواه را بر روی گوشی هوشمند خود برنامه ریزی کنید و داده ها را به ساعت هوشمند ارسال کنید، در صورت نیاز به تنظیم زنگ هشدار در حالی که از کودک دور هستید، راحت است.

گام شمار
تعداد گام های برداشته شده در روز را ردیابی می کند، توانایی عالی برای کنترل فعالیت بدنی، برای بهبود عملکرد، یک سیستم پاداش نیز تعبیه شده است.

به عنوان مثال، تنوع داخلی تاماگوچی، یک حیوان خانگی الکترونیکی فقط پس از تکمیل تعداد مراحل برنامه ریزی شده می تواند تغذیه شود.

ارتباط با همسالان و بزرگسالان را تسهیل می کند، علاوه بر این، ابزار نظارتی خوبی است، در هر زمان می توانید محل اختفای کودک را بررسی کنید.

ساعت هوشمند با دوربین عکس می گیرد، بنابراین کودک می تواند برداشت های خود را از روز به اشتراک بگذارد، درست است، کیفیت عکس خیلی خوب نیست، زیرا یک دوربین ابتدایی از 0.3 تا 2 مگاپیکسل در ساعت های هوشمند کودکان تعبیه شده است.

اگر ساعت در جایی از خانه گم شد، می‌توانید جستجوی آن‌ها را فعال کنید، گجت شروع به بوق زدن می کند و پیدا کردن گمشده بسیار آسان تر خواهد بود، اگر خانه‌ها را پیدا نکرده‌اید، می‌توانید با استفاده از داده‌های GPS آنها را پیدا کنید.

ساعت های هوشمند بچه گانه برای بچه های 3 ساله قابل استفاده است، آنها کنترل های ساده و بصری دارند که حتی کوچکترین آنها را درک می کند.

از 3 تا 9 سالگی، کودکان فعال تر می شوند و برای آنها خطر گم شدن یا قرار گرفتن در موقعیت های خطرناک حتی بیشتر می شود.

اغلب اوقات، کودکان در این سن، آدرس یا شماره تلفن والدین خود را به طور خلاصه نمی دانند، ساعت هوشمند کودکانه آرامش شما را تضمین می کند.