ویتامین C موجود در آلو سیاه خورشتی دو برابر پرتقال است

سپس آب آن را خالی کرده و میوه را با آب جاری بشویید. میوه را روی یک حوله تمیز و بدون پرز بمالید و زمان دهید تا خشک شود. فقط در این صورت می توان آنها را نجات داد. اما شما می توانید بلافاصله به کمپوست ارسال کنید.

به عنوان مثال، کشمش و آلو سیاه خورشتی باید قهوه ای باشد، نه کهربایی، آلو و انگور تیره باید سیاه و مایل به آبی باشد. همچنین میوه های خشک یا خیلی نرم نخرید. این شرایط نشان دهنده آماده سازی نادرست آنها است.

ویترین مغازه ها پر از میوه ها و سبزیجات جذاب و براق است. و میوه های خشک در سوپرمارکت ها بسیار جذاب به نظر می رسند. اما باید بدانید که آنها زیبا هستند زیرا با مواد شیمیایی پر شده و درمان می شوند. دانستن نحوه انتخاب میوه های خشک بسیار مهم است.

یک محصول شفابخش واقعی پس از خشک شدن بسیار غیرجذاب به نظر می رسد.

اگر میوه های خشک مناسبی را انتخاب می کنید، پس باید بدانید که چگونه از میوه های خشک کمپوت درست کنید. ابتدا باید آنها را مرتب کنید و کثیفی را پاک کنید. سپس آب جوشیده شده را در دمای اتاق بریزید. بعد از یک ساعت آب آن را خالی کرده و میوه های خشک را در آب جوش بریزید. کمپوت را به مدت نیم ساعت روی حرارت ملایم بپزید. در این مدت توت ها و تکه های میوه شکل زیبایی به خود می گیرند و بیشتر ویتامین های شربت را می دهند. برای طعم دادن باید شکر را به کمپوت اضافه کرد. برخی آن را شیرین تر، برخی ترش تر دوست دارند.

توصیه های خوبی در مورد نحوه نگهداری میوه های خشک توسط ساکنان کوبان ارائه شده است. آنها معتقدند که سیب و گلابی بهتر است در کیسه های کتان نگهداری شوند.

مقدار کمی میوه را می توان در کیسه های کاغذی یا جعبه قرار داد. حتی در ظروف شیشه ای. اما مهمترین نکته در فرآیند نگهداری این است که میوه های خشک را به صورت دوره ای مخلوط کنید تا به هم نچسبند.