نودل فله ای که بازار دست فروشی را رونق داده است

می توانید از رشته فرنگی خشک یا نودل تازه نیز استفاده کنید. این یک شام سریع و آسان است، بنابراین از آنچه دارید استفاده کنید و احساس نکنید که باید دقیقاً به دستور غذا پایبند باشید.
رشته هایتان را طوری بپزید که با لقمه آل دنته شوند. برای بیشتر نودل‌ها، این به معنای پختن فقط چند دقیقه در آب جوش است، اما رشته‌های نازک‌تر، ممکن است فقط نیاز به خیساندن داشته باشند.
ترفند برای پخت کامل رشته فرنگی این است که نودل فله ای را تا زمانی که کاملاً پخته شوند یا کمی پخته شوند، بپزید و بعد از آبکشی، آنها را با آب سرد بشویید تا فرآیند پخت متوقف شود.
انجام این کار از پخته شدن بیش از حد و خیس شدن نودل ها در هنگام اضافه کردن آنها به سرخ کردنی جلوگیری می کند.

Lo Mein vs Chow Mein
نودل های Lo Mein و Chow Mein تقریباً یکسان هستند، هر دو از نودل های تخم مرغی استفاده می کنند، اما نودل های Lo Mein گاهی غلیظ تر هستند.

یک Chow Mein سنتی نودل های آب پز دارد که با هم زدن سرخ می شوند تا کمی ترد شوند، در حالی که Lo Mein آب پز می شود و سپس در سس ریخته می شود بدون اینکه نودل در ووک پخته شود.

طرز تهیه نودل چینی عالی
نودل ها را کمی کمتر از آنچه در دستورالعمل بسته ذکر شده است بپزید (تا زمانی که کمی پخته شود).نودل چینی تازه پخته شده در حال برداشتن از قابلمه.
آبکش کنید و با آب سرد بشویید و کنار بگذارید.

روغن را در ووک روی حرارت زیاد گرم کنید. پس از داغ شدن، سیر و زنجبیل را اضافه کنید.

زنجبیل به سیر و روغن در ووک اضافه شده است
قبل از اضافه کردن پیاز سبز و سبزیجات سرخ شده، 30 ثانیه تفت دهید.سبزیجات اضافه شده به وک را با پیاز سیر و پیاز بهار هم بزنید2-3 دقیقه هم بزنید و سرخ کنید. شری را اضافه کنید و اجازه دهید تا قبل از اضافه کردن گوشتی که استفاده می کنید و نودل پخته شده، تقریبا تبخیر شود.