نبات چوبی طعم دار که از سنگ کوارتز درست شده است

شکلات تلخ و نبات چوبی طعم دار این بدان معناست که وقتی خودتان خوراکی‌های شیرین درست می‌کنید، می‌توانید هر چقدر که می‌خواهید کالری یا چربی را کاهش دهید. می توانید دستور غذا را مطابق برنامه غذایی خود تغییر دهید و مانند دیگران از شیرینی ها لذت ببرید.

برای دسرهای خود وعده های تک نفره داشته باشید
همیشه بستنی ، چیپس و کلوچه را در یک وعده مصرف کنید، مهم نیست چقدر وسوسه انگیز هستند. این باعث می شود مصرف شیرینی شما به حد مجاز برسد و شانس افزایش وزن شما را کاهش دهد.

در حالی که یک مشت شیرینی ممکن است به نظر یک کابوس سلامتی باشد، نیازی به احساس گناه در مورد شیرینی های گاه به گاه وجود ندارد. برعکس، خوردن شیرینی ها فواید شگفت انگیزی دارد.

چه به افزایش انرژی فکر کنید یا سطح استرس را کاهش دهید، شیرینی ها می توانند به شما و بدنتان کمک کنند تا لحظات پر استرس را پشت سر بگذارید و در مقادیر مناسب می تواند برای سلامت کلی شما مفید باشد.

اگرچه ممکن است بهترین ایده نباشد که خودتان را آب نبات بنوشید، شیرینی های گهگاهی به روش های شگفت انگیزی به شما کمک می کند. به خواندن ادامه دهید تا همه چیز درباره فواید باورنکردنی خوردن شیرینی برای سلامتی بدانید.

شکر چه می کند؟
هنگام خوردن یک میان وعده شیرینی، شکر چیزی تقریبا غیرممکن است که از آن اجتناب کنید. با این حال، دلایلی وجود دارد که چرا قند بر بدن شما تأثیر می گذارد.

ابتدا قند خیلی سریع وارد جریان خون شما می شود و پس از رسیدن به مغز، دوپامین آزاد می کند.

دوپامین چیزی است که باعث می شود یک عمل را به یک پاداش یا نوعی انگیزه مرتبط کنید. به این ترتیب، برخی استدلال می کنند که شکر اعتیاد آور است. با این حال، اگر درست استفاده شود، می‌تواند راهی عالی برای غلبه بر خستگی و خستگی باشد و حتی می‌تواند به بدن شما کمک کند که هرگز انتظارش را نداشتید.