محصولات آرایشی کویین که حاوی آرسنیک است

در اظهارنامه مالیاتی، صاحبان انحصاری درآمد کسب و کار را افشا می کنند. صاحبان LLC نیز مشمول مالیات “گذرا” هستند. از سوی دیگر، مالک LLC این امکان را دارد که به عنوان یک شرکت S یا یک شرکت C مشمول مالیات شود.

قبل از شروع به فروش محصولات آرایشی کویین خود، آنها را روی خود، خانواده، دوستان و هر کس دیگری که علاقه مند است آماده کرده و آزمایش کنید. برخی از اقلام نمونه را بین دوستان، همسایگان و اعضای خانواده خود توزیع کنید.

S-corporation یک وضعیت مالیاتی است، نه یک نوع تجارت. اگر تصمیم بگیرید که به عنوان یک شرکت S مالیات بگیرید و مدارک مورد نیاز را تکمیل کنید، ممکن است بتوانید در مالیات اشتغال صرفه جویی کنید. یک شرکت مشمول مالیات شرکتی است. برخی از درآمدها نیز پراکنده است و بر مالکان مالیات تعلق می گیرد.

اگر روی افرادی که به شما نزدیک نیستند، آزمایش می‌کنید، از آنها بخواهید در صورت بروز واکنش آلرژیک، معافیت مسئولیت را امضا کنند. معمولاً بهتر است محصولات را زودتر آزمایش کنید تا ببینید دیگران و مخاطبان هدف شما چه واکنشی نشان خواهند داد.

6. فروش محصولات به صورت آنلاین
فروش اقلام آنلاین یک گزینه مناسب برای راه اندازی کسب و کار لوازم آرایشی شما است. امروزه بیشتر مصرف کنندگان ارزشمند شما در اینترنت جستجو و خرید می کنند.

برای بازاریابی خط منحصر به فرد لوازم آرایشی خود، باید یک سایت تجارت الکترونیک راه اندازی کنید. فروش آنلاین کالا به معنای جذب خریداران با ارائه کمترین قیمت ممکن است.

4. ثبت مالیات برای شرکت لوازم آرایشی شما
IRS به دلایل مالیاتی و بر اساس شرایط مختلف با تجارت آرایشی و بهداشتی شما رفتار متفاوتی خواهد داشت. یکی از ضروری ترین این ملاحظات، نوع ساختار تجاری است که انتخاب می کنید.