ماکارونی لوله ای ریز که با هیچ ترفندی نمی پزد

ماکارونی گندم کامل حاوی مقدار زیادی فیبر است که در هنگام تعامل با آب حجم آن افزایش می یابد تا فضای بیشتری در معده اشغال کند و احساس سیری ایجاد کند.

این ماکارونی لوله ای ریز به ویژه برای افرادی که نمی توانند اشتهای خود را کنترل کنند و دائماً غذاهای چرب می خورند مفید است. به طور کلی، متخصصان تغذیه برای کاهش وزن، افزایش فیبر در رژیم غذایی را توصیه می کنند.

توده عضلانی بسازید
پروتئین برای ساخت توده عضلانی ضروری است. اما بدون کربوهیدرات، افزایش انرژی بدن دشوار خواهد بود و همین امر باعث می شود کربوهیدرات ها جزء مهمی در روند عضله سازی باشند.

پس از انجام ورزش، بدن دچار کمبود کربوهیدرات می شود، بنابراین متخصصان رژیم غذایی سالم و متعادل را بر اساس مصرف 3 گرم کربوهیدرات به ازای هر 1 گرم پروتئین توصیه می کنند.

رهایی از اضافه وزن
بسیاری بر این باورند که ماکارونی یکی از غذاهایی است که خوردن آن منجر به افزایش وزن می شود، اما این درست نیست، زیرا به کاهش وزن کمک می کند و بر تلاش برای کاهش وزن تأثیر منفی نمی گذارد، که آزمایش های زیادی این موضوع را تأیید کرده است.

فرد می تواند حتی با پاستا نیز برای کاهش وزن از رژیم غذایی پیروی کند، زیرا عامل تعیین کننده میزان مصرف ماکارونی و سایر مواردی است که در رژیم غذایی خود قرار می دهید.

رژیم متعادل
اگرچه ماکارونی یک غذای سالم است، اما این بدان معنا نیست که رژیم غذایی شما باید بر اساس آن باشد.

بلکه باید منابع غذایی خود را متنوع کنید و تا حد امکان از وعده های غذایی متعادلی استفاده کنید که شامل مواد مغذی مختلف و ضروری برای بدن باشد.

و در صورتی که ماکارونی یک غذای اساسی در میز ناهار یا شام باشد، می توانید پروتئین هایی مانند ماهی، گوشت، سبزیجات و حبوبات را به آن اضافه کنید.

بهترین راه برای افزایش حجم عضلانی ورزش کردن و داشتن یک رژیم غذایی متعادل است. خوردن پاستا با مواد غذایی دیگر مانند پروتئین می تواند به رشد عضلات کمک زیادی کند.

بسیاری از مردم فکر می کنند که عضله سازی فقط به خاطر زیبایی است، اما شما کاملا مطمئن هستید که افزایش حجم عضلات فواید زیادی دارد.