مانتو کتی + قیمت خرید فروش

مانتو در بازار مدل ها و انواع مختلفی دارد که یکی از آنها مانتو کتی می باشد و ظاهری بسیار جذاب داشته و بانوان زیادی علاقه‌مند به خرید آن می‌باشند، از این رو تولید و خرید و فروش مانتو کتی رونق بسیار زیادی دارد و به شکل مجازی یا حضوری در بازار عرضه می‌شود. شرکت ما نیز در راستای تامین نیاز مشتریان ارائه دهنده انواع مانتو کتی با طرح و مدل های جدید و شیک است که شما خریداران را دعوت به سفارش می نماید در این صورت صاحب مانتو با کیفیت بالا خواهد شد و قیمت خرید مانتو کتی نیز کاهش یافته و سودتان افزایش پیدا می کند.

مانتو کتی + قیمت خرید فروش

مانتو کتی

مانتو کتی مانتو کتی چون به سبک مردانه دوخته می شود به این نام خوانده شده و از رایج ترین لباس های زنانه می باشد. مانتو کتی در انواع گوناگون تولید می‌شود که می توان به مانتو کتی مجلسی، اداری، اسپرت و غیره اشاره کرد و هر کدام مخصوص پوشیدن در مکان مناسب است. مثلا مانتوهای اداری علاوه بر محیط کار در مجالس رسمی پوشیده می‌شود و از مانتوهای مجلسی که معمولا کار شده بوده و گلدوزی فراوان دارد، برای مهمانی ها و جشن های گوناگون قابل استفاده است، همچنین کسانی که علاقه‌مند به استایل اسپرت هستند، از مانتو کتی اسپرت استفاده کرده و آن را به همراه کفش اسپرت یا کالج می‌پوشند تا شیک‌تر به نظر آیند.

اگرچه مانتو کتی را همه بانوان استفاده می کنند اما بهتر است برای خرید مانتو کتی به نکات زیر توجه داشت:

  • بانوانی که قد کوتاهی دارند، باید مانتو کتی کوتاه‌تر انتخاب کرده تا بلندتر به نظر آیند و خانم های قد بلند و لاغر بهتر است از رنگ های روشن مانتو کتی استفاده کنند.
  • خانم هایی که اندام درشت دارند، باید مانتو کتی هایی با برش‌های راسته بپوشند تا لاغر و کشیده جلو کنند.
  • جنس مانتو کتی نکته مهم دیگر در انتخاب آن است و بهتر است مانتوهایی را انتخاب کنید که چروک نشده و نیاز به اتوکشی نداشته باشد، همچنین متناسب با فصل مورد نیاز خریداری شده و ضخیم یا نازک بودن آن باعث آزار شما نشود و در عین حال مانتو کتی باید کیفیت و پارچه خوبی داشته و به راحتی پاره یا پوسیده نشود.

مانتو کتی همدان

مانتو کتی همدان

مانتو کتی همدان با بهترین پارچه ها تولید می شود و در این راستا از رایج ترین و شیک ترین مدل‌ها استفاده می گردد تا متناسب با سلیقه بانوان بوده و نیاز همه آنها را در هر رده سنی تامین کند. اگر خریدار و فروشنده مانتو کتی همدان هستید، بهترین روش آن است که به فضای مجازی مانند سایت حاضر سری بزنید و مدل‌های گوناگون مانتو کتی را مشاهده کنید. در این فروشگاه های مجازی جهت رفاه بیشتر خریداران در مورد پارچه، برند و حتی قیمت مانتو اطلاعاتی ثبت شده است تا خریداران با آگاهی کامل محصول مورد نیاز خود را انتخاب کرده و سفارش دهند.

مانتو کتی همدان هم توسط کارخانه ها و در حجم انبوه تولید می شود و هم در خانه و در حجم کمتر دوخته و روانه بازار می شود. برخی از بانوانی که دوست دارند مانتو کاملا بر اساس سایز و اندام آنها دوخته شود، به خیاطان خانگی مراجعه می‌کنند و با تهیه پارچه دلخواه خود، مدل مورد علاقه را نیز انتخاب کرده تا مانتو کتی متناسب با اندام و سلیقه آنان دوخته شود. بنابراین می‌توان گفت تولیدکنندگان نیز از دیگر مراکز فروش مانتو کتی همدان هستند که متقاضیان می‌توانند برای سفارش عمده مانتو به آنان مراجعه کنند، در این صورت صاحب مانتویی با جنس اصل و مرغوب شده و با نبود هیچ گونه واسطه‌ای کمترین هزینه را متحمل می‌شوند و سود بیشتری کسب می کنند.

مانتو کتی کوتاه

مانتو کتی کوتاه مانتو کتی در قواره های مختلف و با اندازه های کوتاه و بلند دوخته می‌شود که اگر متناسب با رنگ پوست، اندازه و قد بانوان انتخاب شود جلوه ی بسیار زیبا خواهد داشت مثلاً خانم هایی که قد بلند دارند باید کمتر از مانتوهای کوتاه استفاده کنند چرا که پاهای آنها کشیده تر از آنچه هست به نظر می آید که جلوه ی مناسبی ندارد و در عوض بانوان با قد کوتاه تر باید از مانتو کتی کوتاه استفاده کنند و آن را با کفش بلند پاشنه بلند بپوشند تا قد بلند و شیک تر به نظر آیند. مانتو کتی کوتاه با انواع شلوارهای مختلف در بازار هماهنگ و ست می‌شود و تیپ جذابی به بانوان می بخشد.

مثلا می توان مانتو کتی را با شلوار بگ آزاد و گشاد بپوشید که می‌تواند جین و یا پارچه‌ای باشد. خیلی از خانم ها مانتو کتی ساده یا اسپرت را با شلوار جذب می پوشند که بیشتر مورد پسند بانوان جوان بوده و آن را با کفش کتانی و صندل های مختلف ست می کنند. مانتو کتی کوتاه در انواع رنگ های تیره و روشن تولید می‌شود و مهم آن است که شما آن را متناسب با رنگ پوست خود انتخاب کنید و در این راستا معمولا خانم هایی که پوست تیره‌تر دارند، بهتر است از مانتو کتی کوتاه با رنگ روشن مانند صورتی روشن، خردلی، کرمی و غیره استفاده کنند و برعکس خانم‌هایی با پوست سفید می توانند مانتو کتی های تیره رنگ از سیاه و بنفش گرفته تا صورتی تیره آبی یا سبز تیره و غیره بهره ببرند.

مانتو کتی کرپ

مانتو کتی کرپ یکی از پرطرفدارترین انواع مانتو کتی در بازار مانتو کتی کرپ است که از قدیم تاکنون وجود داشته و هیچ گاه قدیمی نمی شود و به صورت مانتو جلوباز دوخته می شود و در مواردی نیز جلو بسته بوده و با دکمه ‌های زیبا و مجلسی دوخته می‌شود. مانتو کتی کرپ خود انواع مختلفی دارد و به همین دلیل از نظر ظاهری و کیفیت یکسان نیست و برخی از انواع آن بسیار درخشان و شفاف است و با داشتن خاصیت کشسانی فراوان و رنگ‌های ثابت با قیمت گران‌تری در بازار به فروش می رسد.

پارچه کرپ سیلک یا گاواردین از رایج‌ترین انواع پارچه برای دوخت مانتو کتی است که خاصیت ضدچروک داشته و رنگ آن تا مدت‌ها بدون تغییر باقی خواهد و ممکن است ضخامت بالایی داشته باشد که بیشتر مناسب فصول سرد سال است. مانتو کتی در اغلب موارد با پارچه های تک رنگ دوخته می شود؛ اما می توان در بازار انواع مانتو کتی گلدار با طرح های گل ریز، درشت و حتی گل برجسته مشاهده کرد که نرخ مختلفی دارد.