مانتو ویمسیکال + قیمت خرید فروش

پوشیدن لباسهای شیک وآراسته همیشه طرفداران زیادی دارد.

کم هستند کسانی که علاقه نداشته باشند با تیپی جذاب وظاهری زیبا در ملا ءعام ظاهر شوند.

همه افراد و به خصوص خانمها ، همیشه شیک پوشی وخوش لباسی را دوست دارند.

یکی از استایل های پوششی بانوان در بیرون از محیط خانه ، مانتو ویمسیکال است.

هنگامیکه سری به فروشگاه های عرضه پوشاک می زنیم ،انواع مدل های متنوع لباس را میبینیم که چه بسا ممکن است برخی از مدل ها وطرح ها کاملا برایمان جدید ونو آورانه باشد.

یکی از این پوشش های مدرن که اخیرا “طرفداران خاص خود را در بین بانوان ودر سراسر دنیا یافته است ،استایل جدیدی است به نام ویمسیکال که در اینجا به اختصار به معرفی این نوع سبک وبخصوص معرفی مانتو ویمسیکال می پردازیم.

مانتو ویمسیکال + قیمت خرید فروش

مانتو ویمسیکال

مانتو ویمسیکال اگر بخواهیم خیلی روشن و واضح به معرفی سبک ویمسیکال بپردازیم باید بگوییم که این نوع استایل ،پوششی است متنوع با انواع رنگ بندی هایی که می توانید تصور کنید .

به نوعی می توان چنین گفت که ،این نوع لباس یک بومرنگ نقاشی شده ملون است که تمام طیف های رنگهای شاد وجذاب را در خود جای داده است.

لباسی گاها” بلند وگاها”کوتاه که از هیچ قوانین خاصی در طراحی ودوخت خود پیروی نمیکند .

طراح وبه وجود آورنده این سبک از پوشش ، با ذهنی آزاد وخیال پرداز ، اقدام به طراحی این سبک خلاقانه نموده است ودر تولید خود دست به یک قانون شکنی جسورانه زده است که تمام مرزهای طراحی کلاسیک را در نوردیده وبا نگارگری فانتزی خود توانسته است نوعی بدعت ونو آوری را خلق نماید.

به واقع میتوان گفت این گونه از مانتوها ،در ا غلب مواقع به نوعی یک ماکسی بلند وآزاد است که با آمیختن وترکیب انواع طیف های رنگارنگ در آن ،جلب توجه می نماید.

رنگهای رنگین کمانی آبی ، سبز وصورتی روشن بسیار در طراحی اینگونه از لباسها مورد توجه قرار گرفته است ورنگهایی مانند رنگ سفید ویا خاکستری روشن به مراتب به عنوان رنگهای خنثی در این سبک، کمتر دیده می شود .

بیشتر طرفداران این مدل از لباسها ،افرادی هستند که بسیار دوستدار دیده شدن ودر کانون توجه قرار گرفتن هستند و می توان گفت که این مدل از مانتوها ،بیشتر مناسب افرادی است که به فانتزی بودن و به روز بودن تیپ خود توجه ویژه ای دارند.

طرح های متنوع گل دار ، توپ توپی ، خال خالی، راه راه و ابر وبادی ، با جنس های متنوع نخ وکتان چند نمونه از نگارگری این مدل از مانتوهاست که شما می توانید با توجه به محیطی که در آن قرار دارید ویا زمانی که می خواهید از آن استفاده کنید ، یکی از آنها را گزینش کرده واز متفاوت بودن خود لذت ببرید.

مانتو ویمسیکال اصفهان

مانتو ویمسیکال اصفهان در کشور ما در دهه های اخیر مانتو ویمسیکال جایگاه ویژه ای یافته است وعلاقه مندان وافری در بین افراد وبخصوص خانمهای جوان به این سبک از پوشش پدید آمده است.

فروشگاه های زیادی در سطح شهرهای مختلف وبخصوص درشهر بزرگ اصفهان ،مسئولیت عرضه وفروش این مدل از مانتو را بر عهده دارند .

انواع متفاوت مانتو های استایل ویمسیکال ،در رنگ بندی ها وسایز های مختلف وبا کیفیت بالا در این فروشگا ه ها به شما عرضه می گردد.

تنوع محصولات این سبک از مانتوها سبب گردیده تا اقشار مختلفی از افراد فارغ از حرفه وشغل خود ، در زمانهایی به استفاده از این نوع پوشش روی آورده واز مزایای فراوان آن بهره مند گردند.

کافیست برای خرید انواع مانتو ویمسیکال ودیدن سبک های متنوع آن به این مراکز فروش در شهر اصفهان مراجعه کرده و با در نظر گرفتن سلیقه پوششی خود اقدام به خرید نمایید.

در صورت عدم امکان مراجعه حضوری نیز می توانید ، از طریق سایت های مربوطه ،از مدل های متنوع درون سایت دیدن کرده وپس از انتخاب سبک مورد نظر ،با فروشندگان این اجناس ارتباط گرفته و پس ازگرفتن مشاوره های لازم ،ثبت سفارش خود را نهایی کنید ومحصول مورد نظرتان را در کمترین زمان وبا بسته بندی های مناسب درب منزل تحویل بگیرید.

مانتو ویمسیکال جدید

مانتو ویمسیکال جدید مانتوهای ویمسیکال در رده ی مانتوهای با سبک وسیاق جدید قرار می گیرند که از عمر طراحی آن مدت زیادی نمی گذرد وهنوز هم می توانند در بین انواع مدل ها و سبک های مختلف حرفی برای گفتن داشته باشند .

گرچه بسیاری از افراد ی که شیوه پوشش سنتی وقانونمند کلاسیک را می پسندند،اغلب مواقع این نوع استایل وپوشش را مورد انتقاد قرار می دهند ،اما با تمام این تفاصیل ، حمایت عده زیادی از این سبک وتنوع بسیار زیاد طراحی در این مدل ها ،باعث ماندگاری ودوام آن گردیده است.

پارچه بکار رفته در این گونه از مانتوها بیشتر از جنس نخ وکتان می باشد ، البته در برخی مواقع از جنس های ضخیم تر نیز در تولید آن استفاده می شود که مناسب فصول سرد تر سال است .

مانتوهای ویمسیکال جدید را می توانید در انواع میهمانیهای دوستانه ودور همی های خانوادگی به تن کرده واز پوشیدن آن نهایت لذت را ببرید.

این نوع مانتو ها را می توانید با مدل های مختلفی از لباس های دیگر خود ست کرده و جلوه بیشتری به پوششتان بدهید .

رنگارنگی بکار رفته در این سبک یکی از دلایل محکمی است که باعث می شود بتوان این سبک مانتوها را با انواع دیگر لباسهای مختلف خود از هر رنگی که داشته باشد از جمله کفش ،روسری وشال یا کیف به راحتی هماهنگ کرده و بتوانید بسیار خوش ظاهر وشیکپوش به نظر برسید.

مانتو ویمسیکال تابستانی

مانتو ویمسیکال تابستانی مانتوهای ویمسیکال به علت استفاده از جنس های نخی وخنک در ساخت آن وهمچنین بهره گرفتن از رنگ بندی های شاد وسرزنده ،بسیار مورد استقبال بانوان بخصوص در فصول گرم سال است.

در این نوع از پوشش هیچ جایی برای رنگ های تیره ومشکی ،خاکستری ومات وجود ندارد وسراسر شادابی ورنگارنگی است وهمین عدم وجود رنگهای تیره ،باعث می شود تا با پوشیدن آن در فصل پر حرارت تابستان کمتر احساس گرما کنید.

در واقع می توان گفت که سبک ویمسیکال یکی از شیک ترین وبه روز ترین انواع پوشش بخصوص در فصل تابستان است وبسیار در کانون توجه دختران جوان قرار داردوتوانسته است جایگاه خود را در بین انواع مدل ها و استایل های مختلف مانتو به دست آورد.

لباس های ساحلی وبدون آستین با دامن های بلند وآزاد ، را می توان نمونه ای از سبک ویمسیکال معرفی کرد که جنس خنک ونخی بکار رفته در آن باعث می شود تا یکی از گزینه های انتخابی و بدون تردبد خانمها در فصول گرم سال باشد.