ماساژ لاغری در تهران که با سنگ مذاب انجام می شود

Q4 چگونه می توان زمان تحریک ماساژ acupoint را محاسبه کرد؟

پاسخ: زمان تحریک ماساژ لاغری در تهران با طب سوزنی در واقع با توجه به شرایط هر فرد متفاوت است، معمولاً زمان پرس بیشتر در 10 دقیقه است، اما با توجه به شرایط متفاوت است.

برای موارد خفیف حدود 3 تا 5 دقیقه کافی است، در موارد شدید حدود 5 تا 10 دقیقه و برخی افراد آن را به مدت 15 دقیقه فشار می دهند.
Q5 آیا برای ماساژ acupoint به روغن ماساژ یا اسانس نیاز دارید؟

پاسخ: اینکه آیا ماساژ acupoint به کمک روغن ماساژ نیاز دارد یا خیر بستگی به نیازهای فردی دارد. استاندارد خاصی وجود ندارد. اگر می خواهید از روغن ماساژ کمکی استفاده کنید، روغن گل سفید، وازلین یا لوسیون همه گزینه های خوبی هستند.

Q6 محل ماساژ acupoint قرمز و متورم است، آیا باید ادامه دهم؟

ج: اگر پوست پس از ماساژ قرمز و متورم شده است، به فشار دادن آن ادامه ندهید و اصل احساس خود را به کار ببرید.
Q7 وقتی نقاط طب سوزنی متقارن وجود دارد، آیا فشار دادن فقط یک طرف اشکالی ندارد؟

پاسخ: نقاط طب سوزنی زیادی روی بدن وجود دارد، مخصوصاً نوک تیز بالای گردن که بیشتر آنها متقارن هستند و در هنگام ماساژ باید دو طرف آن فشار داده شود.


علامت 1 سردرد
اثربخشی: تسکین درد، ضد اسپاسم، گردش خون و
مریدین‌ها فشار کاری و زندگی پرمشغله، افراد مدرن اغلب با مشکلات سردرد مانند کمبود خواب، تحریک‌پذیری، خستگی، سرما، دوره قاعدگی، افسردگی، تغییرات آب و هوا، هوای داخل خانه مواجه می‌شوند. -تهویه خوب نیست… و غیره، همه می توانند علائم سردرد ایجاد کنند.
طب سنتی چینی سردرد را به «سردرد اگزوژن» و «سردرد آسیب داخلی» تقسیم می‌کند. سردردهای اگزوژن به سردردهای ناشی از سرماخوردگی اطلاق می شود.

سردردهای آسیب داخلی را می توان به سردردهای کبدی یانگ (سردرد تنشی)، سردرد ناشی از کمبود خون و سردرد ناشی از کمبود کلیه تقسیم کرد.