لوله پلیکا دو اینچ که رنگ آن در مقابل آفتاب هم تغییر نمی کند

پلاستیک مهندسی پلی اتیلن با وزن مولکولی فوق العاده بالا (UHMW—-PE) برای سیالات با کیفیت آب، ذرات جامد، پودرها، دوغاب ها و غیره مناسب هستند که برای لوله های فلزی سنتی به سختی می توان آنها را برآورده کرد.

لوله های پلی اتیلن با وزن مولکولی بالا (UHMW—-PE) —-PE) را می توان جایگزین کرد، با خواص جامع مانند مقاومت در برابر خوردگی بسیار بالا، مقاومت در برابر سایش بالا، جذب شوک خود روان کننده و غیره، به طور گسترده ای استفاده می شود. در صنایع مختلف؛ در ذرات جامد، پودر، دوغاب، حمل و نقل گاز از یک سو، مزایای منحصر به فردی وجود دارد.

“گزارش تحقیقاتی تست سایش لوله پلیکا دو اینچ موسسه طراحی و تحقیقات متالورژی غیر آهنی پکن اشاره کرد که چهار نوع لوله زیر با مواد مختلف تحت شرایط قطر لوله، سرعت جریان، مواد آزمایش و غلظت یکسان آزمایش شدند و نتایج به دست آمد.

پلیمر تقویت شده با الیاف شیشه متوسط ​​ضخامت سایش سالانه لوله پروپیلن 11.5424 میلی متر در سال، لوله پلی پروپیلن درجه مهندسی (PP) 13.5828 میلی متر در سال، لوله پلی اتیلن با وزن مولکولی فوق العاده بالا (UHMW—PE) 5.0104 میلی متر در سال است.

سال؛ لوله فولادی (A3) 36.2424 میلی متر در سال است نتایج آزمایش نشان می دهد که مقاومت سایشی لوله های پلی اتیلن با وزن مولکولی فوق العاده بالا (UHMW-PE) هفت برابر لوله های فولادی (A3) است.

ساختار مولکولی منحصر به فرد لوله پلاستیکی پلی اتیلن با وزن مولکولی فوق العاده بالا (UHMW—-PE) دارای مزایای مقاومت بسیار بالا در برابر اصطکاک لغزشی و وزن سبک است.

حمل و نقل و نصب راحت تر است و می تواند شدت کار را کاهش دهد. لوله های UHMW-PE دارای مقاومت بالا در برابر پیری هستند و به راحتی در 50 سال پیر نمی شوند. مهم نیست که بالای سر باشد یا در زیر زمین مدفون باشد.