لباس چرمی که با پودر سیر مثل روز اولش شد

این فیلم از محلول پودر آلوئه ورا ورا با غلظت 10%، 15% و 20% ساخته شده است. هر کدام از محلول ها با 10 درصد گلیسرول به عنوان نرم کننده اضافه شد. 12 گرم از محلول به طور مساوی ریخته شد.

غلظت بر ضخامت فیلم تأثیر می گذارد. غلظت بیشتر باعث ضخیم تر شدن فیلم می شود. از نظر آماری تنها 10 درصد تفاوت معنی داری نشان دادند، در حالی که غلظت 15 درصد و 20 درصد تفاوت معنی داری نداشت.
ناهمسان  افزودن نرم کننده (گلیسرول) باعث می شود پیوند نشاسته با پیوند نشاسته-گلیسرول نشاسته جایگزین شود و باعث افزایش ضخامت فیلم می شود.

افزایش غلظت محلول باعث ایجاد نشاسته می شود،محتوای موجود در محلول در حال افزایش است. حداکثر ضخامت فیلم استاندارد طبق ژاپنی ها استاندارد صنعتی 0.25 میلی متر است که با محلول با غلظت 10 درصد ارضا می شود.
غلظت محلول پودر لیمو عمانی ورا تاثیر بسزایی بر رنگ فیلم دارد.
ارزش همراه با افزایش غلظت محلول کاهش یافت. غلظت بالاتر a محلول باعث شد رنگ فیلم کدرتر و ناهموارتر شود. راه حلی که فیلم را با بهترین مقدار روشنایی غلظت 10٪ بود.
حلالیت فیلم یکی از پارامترهای مهم برای کاربرد فیلم به عنوان پوشش برای میوه های تازه است. تنفس میوه‌های تازه گرما و بخار آب تولید می‌کند که قطرات آب را روی سطح آن تشکیل می‌دهد.

چکار کنیم پودر سیر بهم نچسبد؟ انتظار می رفت مقادیر انحلال پذیری پایین باعث افزایش یکپارچگی محصول و مقاومت در برابر آب شود. اگر چه مقدار حلالیت فیلم تولید شده از غلظت محلول 10%، 15% و 20% نبود.
از نظر آماری تفاوت معنی داری، کمترین حلالیت مربوط به فیلم های تولید شده از محلول با غلظت 10 درصد علاوه بر غلظت محلول، افزودن گلیسرول نشان داده شده است که تأثیر می گذارد.
مقدار حلالیت این توسط بیان شد، که بیشترین حلالیت فیلم در به دست آمد .تیمار گلیسرول 15 درصد که 33/5 ± 20/74 درصد بود. علاوه بر گلیسرول، ماده پرکننده پودر است. طرز تهیه پودر سوخاری برای عروس هلندی دارای خواص بالایی است به طوری که فیلم تشکیل می شود.
به راحتی در آب حل می شود. بنابراین، ما نیاز به مطالعه مواد پرکننده مناسب پودر داریم به عنوان ماده پوشش استفاده می شود.

  • منابع:
  1. Aloe vera L. powder processing using spray drying
  • تبلیغات:
  1. با خرید میز اداری می توانید به پاریس بروید
  2. جیوه به علت سمی بودن،ابتلا به سرطان را افزایش می دهد
  3. افشای رازی در مورد جیوه که در پنکه قدیمی بود
  4. جیوه در پنکه قدیمی باعث آتش سوزی در آزمایشگاه شد