لباس رقص باله بچه گانه از حنس پوست انسان

تنها چیزی که در کلکسیون کفش های من ثابت است، رنگ همیشه صورتی است که من آن را به رنگ گوشت ترجیح می دهم.

صرفاً لباس رقص باله بچه گانه یک موضوع سلیقه شخصی است: گوشت من را بسیار “معاصر” می کند در حالی که صورتی است من بلافاصله آن را با رقص کلاسیک مرتبط می کنم.

اگر بلاتکلیف هستید، از معلمتان راهنمایی بخواهید.

گرمکن پا، گرمکن قلب، کیف… چه چیز دیگری نیاز دارم؟
در واقع، برای انجام باله به چیزهای زیادی نیاز ندارید. اندام و جوراب ساق بلند (به علاوه دامن اگر بخواهید) یا ساق و تی شرت/کفش تاپ پلاس تنها چیزهایی هستند که باید داشته باشید.

چرم: نه خیلی تنگ، نه خیلی گشاد

برای انتخاب سایز مناسب برای لباس باله خود، فقط به یک کلمه اساسی نیاز دارید: راحتی! آلیکس اسکارانو، مهندس محصول Domyos، به ما کمک می کند تا نحوه انتخاب ابعاد عناصر مختلف را بهتر درک کنیم.

جلیقه یک بخش اساسی از لباس رقصنده است. مدل های مختلف و رنگ های مختلف وجود دارد که به طور کلی با توجه به سطح تمرین و ترجیحات انتخاب می شوند.

با این حال، لئوتارد باید کاملاً به بدن رقصنده بچسبد. آلیکس توضیح می دهد: «پارچه باید صاف باشد، نه خیلی سفت و نه خیلی شل. «مثلاً وقتی برداشته می‌شود، نباید آثار قرمز روی شانه‌ها باقی بماند».

چند حرکت برای اثبات خوب

لئوتارد به هیچ وجه نباید در تمرین رقصنده دخالت کند. و عبور از کابین برای امتحان کردن آن تقریباً اجتناب ناپذیر است! آلیکس ادامه می دهد: «برای بررسی اندازه صحیح، باید مطمئن شوید که پارچه چروک نمی شود، اما خیلی سفت نیست. “برای اطمینان، رقصنده می تواند برخی از حرکات آزمایشی را انجام دهد، مانند بالا بردن یک دست، چرخاندن یکی از پاها یا خم شدن به جلو.

لئوتارد که عموماً تا حدی از الاستین ساخته شده است، باید اجازه دهد که حرکات به درستی انجام شود و در عین حال راحتی لازم را بدون حرکت فراهم کند. بنابراین، اگر دوست دارید چند قدمی در وسط دپارتمان با سرتان بردارید، درنگ نکنید، دلیل خوبی است!