فریم عینک گوچی که فقط برای افراد سرمایه دار طراحی شده است

شایان ذکر است که فریم عینک گوچی استفاده شده در آنها باید با سطح مناسبی از انعطاف پذیری، نرمی و سبکی مشخص شوند و همچنین به .خوبی با شکل خود به صورت تناسب داشته باشند.
تمام ویژگی های ذکر شده، از جمله، با قاب های ساخته شده از پلاستیک TR-90 مشخص می شود.
ضد حساسیت، انعطاف پذیری بالا و مقاومت در برابر آسیب باعث شده است که از این ماده اغلب در تولید عینک برای ورزشکاران استفاده شود. با این حال، به عنوان ماده ای که از آن قاب های کودکان و نوجوانان ساخته می شود نیز عالی است.
شایان ذکر است که این ماده همچنین یک ماده با حافظه شکل است، به این معنی که حتی پس از تغییر شکل قابل توجه به شکل اولیه خود باز می گردد. مواد TR-90 عمدتا توسط برند Milo & Me استفاده می شود، که از ویژگی های عینک آن نیز تنوع رنگ و شکل بالایی برخوردار است.
به لطف این، در پیشنهاد Milo & Me، هر والدینی قاب‌هایی را پیدا می‌کنند که متناسب با نیازها و ترجیحات فرزندشان باشد. خواص مشابه

پلاستیک TR-90 دارای الاستومر نیز می باشد که معمولا از قاب های کودکان Miraflex ساخته می شود.
5 برند عینک که ارزش دانستن دارند.
عینک برای بسیاری از ما بخشی جدایی ناپذیر از زندگی روزمره است. ما معمولاً آنها را در زمینه اصلاح بینایی یا محافظت در برابر آفتاب فکر می کنیم.
در همین حال، این لوازم جانبی مفید همچنین می تواند یک ابزار شیک و متناسب با روندهای فعلی باشد. فریم های عینک، چه عینک های طبی و چه عینک آفتابی، یک عنصر طراحی موثر هستند.
به لطف تناسب مناسب، عینک می تواند به ما جذابیت بدهد و مکمل کاملی برای تصویر باشد.

فریم های مد روز و طراح را می توان در مجموعه بسیاری از شناخته شده ترین برندهای عینک دنیا یافت. در سبد طراحان مد برتر نیز کمبودی از آنها وجود ندارد. در اینجا پنج برند عینک ارائه شده است که ارزش دانستن دارد.
عینک کارل لاگرفلد
کارل لاگرفلد، طراح مد و عکاس افسانه‌ای آلمانی، یکی از نمادین‌ترین چهره‌های تاریخ مد بود.