ظروف قلم زنی روی مس قاجاق شده در مرز ترکیه به دام افتاد

تکنیک های اچینگ نه تنها کاری است که در گذشته انجام می شد، بلکه امروزه نیز توسط بسیاری از هنرمندان برجسته استفاده می شود.

اچینگ در هنر چیست؟
حکاکی چاپی بر روی ظروف قلم زنی روی مس، که به عنوان یک تکنیک خاتم شناخته می شود، یک فرآیند چاپ قلمزنی است که نیاز به خراش دادن خطوط در سطح صفحه فلزی مانند مس، آهن یا روی دارد که با زمین پوشانده شده است و می تواند جوهر را نگه دارد.

سپس، صفحه داخل اسید قرار می گیرد که فلز بدون پوشش را می خورد. سپس صفحه تمیز می شود و تصویر یا طرح شما باقی می ماند.

آیا حکاکی و حکاکی یک چیز هستند؟
اچ کردن به عنوان یک روش سنتی برای ایجاد چندین چاپ از یک تلاش واحد با استفاده از یک فرآیند شیمیایی در نظر گرفته می شود. حکاکی بیشتر یک فرآیند فیزیکی است، اما هر دو برای مقاصد چاپ استفاده می شوند.

چرا هنرمندان از فرآیند اچینگ استفاده می کنند؟
هنرمندان از فرآیند اچ استفاده می کنند، زیرا تلاش فیزیکی کمتری نسبت به حکاکی نیاز دارد.

شما طرح را با استفاده از زمین یا موم به جای برش روی فلز ایجاد می کنید. اچینگ برای پروژه های کوچکتر و مواد نازکتر بهترین است و به دانش زیادی در مورد فلزکاری نیاز ندارید.

خودانگیختگی، آزمایش و هوس برخی از ویژگی هایی است که حکاکی های ساخته شده در فرانسه قرن هجدهم را متمایز می کند.

زمانی بود که این عمل در بسیاری از گروه‌های اجتماعی به عنوان یک شکل هنری به راحتی قابل دسترس، شبیه به طراحی، مورد توجه قرار گرفت.

فراتر از حوزه چاپگرهای حرفه ایکه با بازتولید آثار دیگران امرار معاش می کردند، اعضای دنیای هنر – نقاشان، مجسمه سازان، و معماران، و همچنین مجموعه داران آثار هنری – بودند که آموزش کمی در قلمزنی داشتند، اما جذب تازگی این کار شده بودند.

برخی دست و پا زدند. دیگران به کاوش مداوم در این رسانه پرداختند. گهگاه، این چاپگرهای «غیرحرفه‌ای» از کار خود درآمد کسب می‌کردند، اما اغلب اچ‌نگارهای آنها به عنوان هدیه، خارج از کانال‌های معمولی بازار مبادله می‌شد.