شکلات سکه ای سوربن کاله یکی از شاهکار های تولیدی این کارخانه

از دیابت جلوگیری کنید
همه ما می دانیم که دیابت یکی از بزرگترین مشکلات سلامتی زمان ما است.

همانطور که ممکن است جالب به نظر برسد، فواید خوردن شکلات سکه ای سوربن کاله نیز در تلاش برای پیشگیری از دیابت گنجانده شده است.

شرکت کنندگان در یکی از مطالعات که بخشی از آن را روزانه شکلات تلخ به مدت 15 روز دریافت کردند. پس از یک دوره آزمایش، آنها شاهد کاهش مقاومت به انسولین تا 50٪ بودند. کارشناسان معتقدند این به این دلیل است که فلاونول ها باعث افزایش آزادسازی اکسید نیتریک می شوند. این به بدن کمک می کند تا حساسیت به انسولین را کنترل کند.

فشار / تنش را کاهش دهید
کاکائو حاوی تریپتوفان است، اسید آمینه ای که اثر آرام بخشی دارد.

در استرس و تنش احساس آرامش و طراوت دارد.

جدای از آن، کاکائو همچنین حاوی کافئین است که یک آلکالوئید است، تئوبرومین و فنیل اتیلامین (یک آمین که به عنوان یک ضد افسردگی شناخته می شود) که همگی محرک هستند.

اینها کنترل کننده های خلق و خو و داروهای ضد افسردگی بسیار موثر هستند.

فشار خون را کنترل کنید
فلاونوئیدهای موجود در کوکو حاوی پلی فنول هایی مانند کاتچین، اپی کاتچین و پروسیانیدین هستند که سطح اکسید نیتریک خون را افزایش می دهند که به حفظ فشار خون مناسب کمک می کند.

اکسید نیتریک به جلوگیری از غلیظ شدن خون کمک می کند و سیالیت را حفظ می کند، در نتیجه فشار روی رگ ها و شریان ها را کاهش می دهد و در نهایت فشار خون را کنترل می کند.

از سوی دیگر، در مورد افرادی که از فشار خون پایین رنج می برند، محرک هایی مانند کافئین و تئوبرومین و همچنین شکلات قندی به افزایش فشار خون برای اصلاح مرحله فشار کمک می کند.

مرحله قدرت را افزایش دهید
اسیدهای چرب مانند اسید استئاریک و اسید پالمیتیک (هر دو اشباع شده) و اسید اولئیک (غیر چرب) به کاهش وزن و تامین انرژی، بدون خطر تجمع کلسترول، مانند کاکائو واقعی کمک می کنند.