سیب قرمز در شمال با پومولوژی اصطلاح فنی آن که مربوط به پرورش دادن آن است قابل شناسایی است

فواید سیب سبز برای معده
فواید فیبر سیب قرمز در شمال در بهبود فرآیند هضم، حفظ سلامت معده و روده و دفع سموم از بدن نهفته است. سیب همچنین به جلوگیری از اسهال، رفع یبوست و حفظ آب در بدن کمک می کند.

از سوی دیگر، وجود پکتین که یک فیبر محلول است باعث رشد باکتری های سالم در روده می شود. اگر روزی به خصوص بعد از فست فودهای چرب دچار سوء هاضمه شدید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک سیب سبز بخورید تا بعد از آن استراحت کنید.

اگر بدنی سالم و عاری از سموم می خواهید، هر روز یک سیب سبز بخورید.
بیشتر بخوانید: نحوه رشد کیوی، راه های طبیعی برای مبارزه با سنگ کلیه

فواید سیب سبز برای پوست
سیب سبز حاوی رسوراترول است که به تغذیه و درخشان شدن پوست کمک می کند. آنتی اکسیدان ها همچنین برای بازسازی و نوسازی سلول ها کار می کنند که به دستیابی به پوست سالم کمک می کند و علائم پیری روی آن مانند چین و چروک، لکه های تیره یا برخی از خطوط ریز را به تاخیر می اندازد.

علاوه بر وجود ویتامین های (A، B، C) که از داخل برای پوست مفید هستند. ویتامین B به کاهش تحریک پوست و آکنه کمک می کند. در حالی که اهمیت ویتامین C در چند چیز نهفته است:

مرطوب کننده پوست، زیرا به سلول های پوست کمک می کند آب را حفظ کنند.
کاهش سیاهی دور چشم.
تسکین و درمان آکنه، برای داشتن پوستی صاف و نرم.
محافظت از پوست و کاهش ابتلا به سرطان پوست.
برخی از افراد ممکن است آب سیب را به پوست بمالند تا آن را مرطوب کنند، اما خوردن خود سیب این فرآیند را از درون به بیرون انجام می دهد. چه سیب بخورید و چه آب میوه بخورید، نتیجه خوبی خواهید گرفت.