سیب سبز وارداتی که در درمان بیماری های چشمی کمک کننده است

برای بهره مندی از حداکثر مزایای سلامتی سیب سبز، آن را صبح زود با معده خالی بخورید. شما همچنین می توانید آن را در زمان های دیگر روز بنا به راحتی خود مصرف کنید.

خوردن 2 تا 3 سیب سبز وارداتی در روز بی خطر است، اما افراد مبتلا به دیابت یا رژیم های غذایی خاص باید ابتدا با متخصص تغذیه یا پزشک خود مشورت کنند.

سیب سبز سرشار از فواید سلامتی برای تمام قسمت های بدن، از مو گرفته تا روده است. با این حال، سالمندان اغلب فراموش می کنند که مراقب آنچه می خورند باشند و نیاز دارند که شخص دیگری به تغذیه و سایر نیازهای روزمره آنها رسیدگی کند.

برای کمک به سالمندانی که خانواده آنها دور از آنها زندگی می کنند، Emoha Elder Care خدمات مراقبت های بهداشتی در خانه سالمندان را ارائه می دهد.

ایموها جامعه ای متشکل از بزرگان و مراقبین است که به آنها احساس دوست داشتن و مراقبت می دهد زیرا برای ما همیشه #سالمندان در اولویت هستند.

بدانید که اثرات درمانی این سیب ترش و شیرین چگونه به سلامت و ظاهر شما کمک می کند.

بررسی شده توسط Mayuri Aavula ، MSc (تغذیه) توسط تانیا چوداری، متخصص خبره ISSA در تناسب اندام و تغذیه •
فواید سیب سبز کم کم توجه را به خود جلب می کند.

از کاهش سطح کلسترول گرفته تا بهبود اشتها، فواید سلامتی مختلفی را ارائه می دهند . آنها به خاطر طعم ترد و آبدارشان مورد علاقه هستند.

یک سیب سبز در روز نیز دکتر را دور نگه می دارد! سیب سبز طعم شیرین و ترش منحصر به فردی دارد، در حالی که سیب قرمز طعم شیرینی دارد. آنها را می توان روزانه در رژیم غذایی خود گنجاند تا از تمام مزایایی که ارائه می دهند بهره مند شوید.

آنها می توانند افزودنی عالی برای سالادها و اسموتی های شما باشند یا می توانند به عنوان عصرانه یا میان وعده بعد از تمرین مصرف شوند.