سبد حصیری دستباف که سال های سال به دلیل ظاهرش به فروش نرفته است

امروزه برای بافتن سبد حصیری دستباف بید برای مبتدیان همراه با عکس و فیلم
یشنا را زیر بغل گرفته و زونا را به آرامی در تمام طول پوست کنده می کنند. با کسب مهارت، این فرآیند با اطمینان بیشتری انجام می شود. نکته اصلی – “احساس کلاس”. به همین ترتیب، زونا از طرف دیگر و از طرفین کنده می شود.

زونا Leshchevnaya به طور کامل از کل قطعه کار حذف شده است. پوست آن را با چاقو جدا کنید، بلافاصله برای بافتن استفاده می شود، زیرا در صورت خشک شدن شکننده می شود. گرفتن هیزل شینگ نیاز به تجربه دارد.

بنابراین بهتر است اولین کوشا را از شاخه های بید شروع کنید. علاوه بر ساقه حصیری و فندق، از ریشه درختان کاج، صنوبر و سایر درختان نیز برای بافندگی استفاده می کنیم. معمولاً از ریشه های 0 تا 10 میلی متر استفاده می شود.

آنها با دقت از زمین جدا می شوند و بدون پاره شدن شروع به بلند شدن در یک جهت و سپس در جهت دیگر می کنند. بنابراین، گاهی اوقات می توان ریشه ای به طول 3-4 متر به دست آورد. آنها را از پوست پاک می کنند و برای بافتن استفاده می کنند. بافت به سرعت ریشه می‌دهد و محصولات سبک و ظریف هستند.

امروزه گاهی اوقات از سیم برای حلقه ها و دنده ها و برای بافتن – مواد مصنوعی با اشکال مختلف (گرد، بیضی، مسطح) و رنگ استفاده می شود. استفاده از این ماده بر خلاف مواد طبیعی پس از آشنایی اولیه با طراحی و بافت سبد – برای اهداف آموزشی توصیه می شود.

این کوشیک به راحتی استراحت می کند و می توان از مواد دوباره استفاده کرد. سبدهایی که با استفاده از مواد پلاستیکی بافته شده اند، زیبا به نظر می رسند، اما یک ایراد قابل توجه دارند : برداشتن و چیدن تعداد انگشت شماری از انواع توت ها از کوشیک ساخته شده از مواد طبیعی بسیار زیباتر است.

چهار مرحله هنگام بافتن سبد