روفرشی کشدار ایرانی 9 متری و ازدواج عجیب این دختر با آن

در این مورد، بیایید فرش هایی را انتخاب کنیم که وزن آنها بیش از 2 کیلوگرم در متر مربع نباشد. ارزش دارد روی فرش هایی که پرزهای کوتاه تر و نه خیلی متراکم دارند شرط بندی کنید. راه حل بهینه این است که فرش هایی را انتخاب کنید که کاملاً عاری از آن باشند.

مواد فرش ایمن که می توانید روی گرمایش از کف بچینید
ما قبلاً می دانیم که یک روفرشی کشدار ایرانی 9 متری برای گرمایش از کف باید چه پارامترهایی را برجسته کند. اما از چه موادی باید ساخته شود؟ فرش های پلی پروپیلن برای گرمایش از کف به خوبی در این نقش کار می کنند.

این الیاف مصنوعی نه تنها جامد و بادوام هستند، بلکه باعث می شوند فرش به طور موثر گرما را از بین ببرد و در عین حال به راحتی تمیز شود. با این حال، این تنها راه حل نیست. از بین فرش‌های مصنوعی، می‌توانیم فرش‌های آکریلیک را نیز انتخاب کنیم. آیا این بدان معناست که ما باید الیاف طبیعی را کنار بگذاریم؟ خوشبختانه این درست نیست.

فرش‌های نخی که معمولاً به عنوان «سیسال» شناخته می‌شوند از نخ پلی‌پروپیلن مرغوب ساخته می‌شوند، دارای پشم‌های صافی هستند، برق نمی‌گیرند، ساییده نمی‌شوند، تمیز کردن بسیار آسان و در عین حال بسیار سخت و بادوام هستند.

این فرش ها در برابر تغییر شکل مقاوم هستند، بنابراین می توانید با خیال راحت از آنها استفاده کنید، به عنوان مثال، زیر صندلی های چرخ دار.

فرش های پشمالو یکی از محبوب ترین فرش ها در لهستان هستند. تکنیک ساخت این فرش‌ها عملاً مانند فرش‌های فریزی حرارت‌گیر است، از جمله در طول پرز و تراکم بافت با آن‌ها تفاوت دارند.

فرش های این نوع کرکی هستند، در لمس دلپذیر هستند، گرما را کاملاً عایق می کنند، می توانند طراحی داخلی را کاملاً تغییر دهند، روی زمین عالی به نظر می رسند و طیف گسترده ای از رنگ ها این فرش ها را به محبوب ترین محصول تبدیل می کند.