داستان انجیر خشک و حاملگی و کودک ناقص متولد شده

آیا خوردن انجیر در دوران بارداری بی خطر است؟
بیشتر زنان باردار، حتی امروز، همچنان نگران این هستند که بدانند آیا واقعاً چیزی سالم خورده اند یا نه. وقتی صحبت از بارداری به میان می آید، پزشکان همیشه توصیه می کنند که بر روی یک رژیم غذایی غنی از میوه ها، سبزیجات و پروتئین تمرکز کنید.

انجیر سرشار از ویتامین B1، B2 و A است و همچنین حاوی مقدار زیادی مواد معدنی مانند منیزیم، آهن، کلسیم، پتاسیم و سدیم است. بنابراین مصرف انجیر در دوران بارداری مفید است.

ارزش غذایی انجیر
مصرف انجیر خشک و حاملگی در دوران بارداری چه فوایدی دارد.

میزان مواد معدنی انجیر در دوران بارداری نسبتاً بیشتر از هر میوه یا سبزی رایج دیگری است. انجیر سرشار از قندهای طبیعی و فیبرهای محلول است.

آنها سرشار از مواد معدنی مانند پتاسیم ، کلسیم ، آهن، مس هستند و همچنین منبع عالی آنتی اکسیدان ها، ویتامین A ، E و K هستند که به سلامت و تندرستی کمک می کنند.

50 گرم انجیر حاوی

کالری – 37
کربوهیدرات – 9.59 گرم
شکر کل – 1.13 گرم
فیبر غذایی – 1.45 گرم
پروتئین – 0.38 گرم
چربی – 0.15 گرم
پتاسیم – 116 میلی گرم
اسید پانتوتنیک – 0.15 میلی گرم
ویتامین B6 – 0.06 میلی گرم
منگنز – 0.06 میلی گرم
مس – 0.03 میلی گرم
در دوران بارداری روزانه چه مقدار انجیر می توان مصرف کرد؟
مصرف بیش از حد انجیر در دوران بارداری می تواند مشکلات ناخواسته ای را در دوران بارداری ایجاد کند. در واقع، پرخوری هر چیزی در دوران بارداری می تواند خطرناک باشد.

خوردن 5 عدد انجیر در ساعات مختلف روز بی خطر است. اعتدال تضمین می کند که از بهترین فواید سلامتی و تندرستی با خوردن انجیر بهره مند شوید.

آیا انجیر در دوران بارداری سالم است؟
بله، آنها بسیار سالم هستند. آنها سرشار از اسیدهای چرب امگا 3 و فیبر هستند. آنها می توانند به پیشگیری از مالاسما و همچنین مبارزه با تهوع صبحگاهی کمک کنند.