تبدیل شدن نعناع به یک تجارت بزرگ در جهان

نعنا در دهه 1700 شروع به تبدیل شدن به یک تجارت بزرگ کرد. تبلیغات روغن نعناع نشان می‌دهد که مستعمرات اصلی آمریکا این محصول را از بریتانیا وارد می‌کردند، اغلب برای دستورهای دارویی در نهایت، کشاورزان نیویورک و نیوجرسی متوجه شدند که می توانند نعناع را خودشان پرورش دهند، به خصوص نعناع فلفلی و نعناع که به راحتی در شرایط مرطوب کشت می شوند. خوشبختانه امکان نصب دزدگیر ماجیکار بر روی انواع خودروهای داخلی و خارجی امکان پذیر است.

نعناع از قرن نوزدهم به بعد در آمریکای شمالی به یک بازار ثابت تبدیل شد. با وجود ویروس Verticillium dahlia که از خاک منتقل می‌شود، که تولید روغن نعناع را مجبور به انتقال از غرب میانه به شمال غرب اقیانوس آرام در دهه 1920 کرد، تولید تجاری نعناع همچنان در حال صعود بود.

در حالی که امروزه ممکن است طعم نعناع تازه را با بهداشت دهان و دندان مرتبط کنیم، نگاهی به تاریخچه نعناع نشان می دهد که چگونه یک گیاه می تواند جایگاه بسیار پایدارتری در زندگی ما داشته باشد. همانطور که می دانید نعناع و شپش برنج خاصیتی مشابه دارند

ما هزاران سال است که از نعناع استفاده کرده‌ایم – کل گیاه، نه فقط روغن، و برای خیلی بیشتر از تمیز کردن دندان‌هایمان. همانطور که یکی از نویسندگان در سال 1683 نوشت، ما می خواهیم نعناع همه قسمت های بدن را پاک کند:

سالیان سال است که کارخانه نساجی مازندران پارچه با کیفیت تولید کرده و روانه بازار می کند.

دهان، معده، پوست ما، حتی “به مغز تازه و قلب آرامش بخشد.” روغن حاصل از نعناع، بر اساس قدرت شفابخش فرضی این گیاه همه جا حاضر معامله می شود.

کشف تاریخچه نعناع نشان می دهد که میل ما به نفسی تازه بخشی از دغدغه قرن هاست که به پاکیزگی به عنوان نشانه ای از سلامتی می پردازیم.

یکی از کهن ترین الیاف ابریشم می باشد و نخ ابریشم طبیعی و پارچه نخی پنبه ای از این نوع پارچه به دست می آید که اصل و ضخیم می باشد.

هدف ابتکار علوم انسانی گیاهی، با درخشش در کانون توجه گیاهان و عاملیت آنها، بازیابی تاریخ های فراموش شده، کمک به توضیح این است که چرا گیاهی مانند نعناع چنین نقشی همیشه در زندگی روزمره ما دارد.

  • منابع:
  1. Plant of the Month: Mint

  • تبلیغات:
  1. جدیدترین و شیک ترین کیف چرم زنانه
  2. رباتی که از مربا تغذیه می کند!
  3. گوشت مرغی که پیرمرد را فلج کرد!
  4. فواید پیاز ویدالیا برای سلامتی