تغییرات اساسی در انجمن بسته بندی مواد غذایی

در سال 2019، انجمن بسته بندی مواد غذایی (FPF)، یک سازمان غیرانتفاعی مستقر در سوئیس که بر علم پشت بسته بندی مواد غذایی متمرکز است، پایگاه داده ای از بیش از 900 ماده شیمیایی مرتبط با تولید بسته بندی مواد غذایی پلاستیکی در سراسر جهان و 3400 ماده دیگر را گردآوری کرد. احتمالا” استفاده می شود.

ایجاد یک طرح جدید و کاربردی می تواند کمک شایانی به فروش بالا را داشته باشد مخصوصا اگر در حوزه های گوناگون مصرف شود ظروف یکبار مصرف طلقی یکی از کالاهایی است که توانسته خود را در انواع و اقسام حوزه ها جای دهد.

محققان دریافتند از این 4300 ماده شیمیایی، 60 درصد آنها هیچ گونه اطلاعات خطر در دسترس ندارند.

دکتر لئو تراسانده، مدیر مرکز بررسی مخاطرات زیست محیطی در دانشکده پزشکی گروسمن دانشگاه نیویورک، با اشاره به افزودنی های پلاستیکی معروف مانند BPA و فتالات ها واقعیت این است که «ناشناخته‌های ناشناخته» بسیاری وجود دارد که ممکن است مشکل‌ساز باشند.»

دلیل استفاده از ظروف چینی در رستورانهای متفاوت این است که این متریال بر خلاف متریالهای دیگر ظروف مانند بلور سریع دما را جذب نمی کنند و زمانی که در آنها غذاهای داغ ریخته می شود ظرف خیلی سریع داغ نمی شود.

در سال 1988 صنعت پلاستیک کدهای شناسایی استاندارد شده ای را برای هفت نوع رایج ترین رزین پلاستیکی در گردش ارائه کرد.

اعداد کمی که در کف بطری‌های نوشابه و وان ماست یافت می‌شوند به شما نشان می‌دهند که از چه نوع پلاستیکی می‌خورید یا می‌نوشید.

وجود جیوه در تلویزیون پارس قدیمی مضر بوده و سلامتی افراد داخل خانه اگر به آن نزدیک شوند و آن را لمس کنند در آینده به خطر می اندازد.

بیشتر ظروف غذا – هم ظروف بیرون‌آوری و هم انواعی که برای استفاده مجدد در نظر گرفته شده‌اند – از پلی اتیلن با چگالی کم (4) یا پلی پروپیلن (5) ساخته شده‌اند.

محققان دقیقاً مطمئن نیستند که چه مقدار در معرض مواد شیمیایی از بسته بندی و ظروف نگهداری مواد غذایی رخ می دهد، اما آنها می دانند که پلاستیک ماده کاملاً پایداری نیست.

شما می توانید با مراجعه به سایت دیجیکالا، انواع قیمت پتو گلبافت یک نفره دیجیکالا را مشاهده کنید و در صورت تمایل آن را ثبت سفارش کنید تا در اسرع وقت برای شما ارسال شود.

تراسند گفت که وقتی در معرض گرما قرار می گیرد – به عنوان مثال، در مایکروویو و ماشین ظرفشویی – پلی اتیلن و پلی پروپیلن می توانند تجزیه شوند و مواد شیمیایی ناشناخته را به غذا و نوشیدنی منتقل کنند. همچنین تصور می شود که غذاهای روغنی باعث جذب برخی مواد شیمیایی پلاستیکی می شوند.

  • منابع:
  • تبلیغات:
  1. مصرف گوشت مرغی که باعث توهم می شود!
  2. 6 دلیل خوب برای خوردن موز امروز
  3. مقوایی که گیاه درون آن رشد می کند!!
  4. مقدار زیادی پرتقال درون شکم کوسه پیدا شده است!