اظهارات وزیر اطلاعات درباره لنت ترمز جلو پراید امکو و سرقت های متمادی آن

اگر بتوانید فشار خط را افزایش دهید (شاید با ایجاد یک بازوی اهرمی بزرگتر برای پدال ترمز خود برای عمل کردن، یا استفاده از کمک خلاء)، گشتاور ترمز را افزایش می دهید.

4. ضریب اصطکاک بین لنت و روتور
شاید خود توضیحی باشد، اما اگر بتوانید اصطکاک را افزایش دهید (این به انتخاب مواد مربوط می شود.

سازندگان لنت ترمز جلو پراید امکو اغلب این داده ها را ارائه می دهند) بین لنت و روتور، می توانید گشتاور ترمز را افزایش دهید.

با اصطکاک بیشتر، گرمای بیشتری به وجود می آید، که ما را به طور منظم به سمت…

توضیح مهندسی: سیستم های ترمز و نحوه بهبود عملکرد توقف – تنظیم
4. چگونه محو شدن ترمز را کاهش می دهید؟
1. روتورهای بزرگتر
افزایش قطر یا عرض روتورهای ترمز به این معنی است که جرم بیشتری برای دفع گرما دارید. این امر محو شدن ترمز را بهبود می بخشد، با این فرض که روتورهای ترمز خنک کننده مناسبی دارند.

2. روتورهای تهویه‌شده
احتمالاً مؤثرترین راه برای خنک‌کردن ترمزها هستند که اجازه می‌دهند جریان هوا در مرکز روتور ترمز خنک‌سازی قابل توجهی بهتری داشته باشند.

تقریباً همه خودروهای تولیدی دارای روتورهای هواکش برای دیسک‌های جلو هستند، زیرا بیشتر ترمزگیری توسط ترمزهای جلو انجام می‌شود.

3. روتورهای شکاف دار و سوراخ شده
هدف از ترمزهای شکاف دار یا سوراخ دار این است که امکان خروج گازها و ذرات ایجاد شده توسط لنت ترمز در حین استفاده فراهم شود. با روتورهای ساده، این لایه گاز می تواند از تماس کامل بین لنت و روتورها جلوگیری کند.

روتورهای شیاردار در اینجا روش ترجیحی هستند، زیرا روتورهای حفاری شده به دلیل افزایش تنش ناشی از سوراخ‌های حفر شده، تمایل دارند زودتر از موعد از کار بیفتند.

جدای از دریفت (جایی که ترمز حداقل است) روتورهای سوراخ شده را در ورزش موتوری نخواهید دید.