استاندارد های لازم در خصوص تولید ام دی اف

تقاضای فزاینده برای منابع جنگلداری نیاز به سیستم های هوشمندتر را که قادر به صرفه جویی و محافظت از جنگل ها هستند که می توانند تولید جنگل های چابک را بهینه کنند، تحریک می کند.

امروزه شرکت های تولیدی زیادی در کشور به عرضه و پخش کابینت ام دی اف پیش ساخته فوق برجسته مدرن به صورت عمده در بازار های فروش می پردازند که به همراه کیفیت و مرغوبیت بسیار بالایی بوده و تمام استاندارد های لازم در خصوص تولید آن ها رعایت شده است.

این مطالعه از فرآیند پرس گرم پیوسته تخته فیبر چوبی با چگالی متوسط ​​(MDF) برای بررسی امکان کنترل کیفیت خودکار فرآیند پرس مداوم تخت استفاده می‌کند.

برای این منظور، مدل‌سازی مفهومی دوقلوی دیجیتال برای کنترل پارامترهای مکانیزم و توالی بر اساس تئوری اتوماتای ​​سلولی (CA) انجام شد. یک چارچوب حالت هماهنگی توزیع شده ساخته شد، و یک روش برنامه ریزی کنترل کاردستی برای کنترل کیفیت پرس مسطح پیوسته MDF پیشنهاد شد.

یکی از محبوب ترین مواد کابینت ام دی اف آشپزخانه است و اگر می خواهید زیبایی رنگ آمیزی خیره کننده در آشپزخانه خود داشته باشید، خرید و نصب آن ارزشش را دارد.

بر اساس مکانیزم و استانداردهای کنترل کاردستی پرس مسطح پیوسته MDF، چارچوبی از پنج عنصر حالت کنترل مشارکتی پرس تخت توزیع شده برای آرایه سیلندر سیستم پانل پیوسته (CPS) تعریف شد.

برای برآوردن نیازهای سروو فاصله توزیع شده و سروو فشار در طراحی کاردستی پرس گرم چند مرحله ای، پنج نوع حالت کنترل مشارکتی هم افزایی گروه های قفسه های متعدد با استفاده از عناصر مد ساخته شد:

برای چهار نوع انحراف معمولی در تولید دال، به عنوان مثال، ضخامت، شیب، فرورفتگی، و برآمدگی، یک توالی کنترل صنایع دستی حالت همکاری متقابل چند منطقه ای برنامه ریزی شد. با توجه به نوع و شدت انحراف زمان واقعی، دنباله تنظیم مربوطه اعمال شد. این به طور موثر با انحراف ناشی از تداخل عدم قطعیت به دلیل اثر جفت چند میدانی در تولید واقعی مقابله می کند.


ام دی اف خام خارجی از مقاومت بالایی برخوردار هستند به دلیل کیفیت و مرغوبیت بالا، جایگاه ویژه ای را در بازار خرید به خود اختصاص داده اند این محصولات در ضخامتهای گوناگونی تولید می شوند..

آزمایش‌های کاربردی نشان می‌دهند که تنظیم و زمان پاسخ پرس مسطح مداوم بسیار بهبود یافته است و نرخ برتری کیفیت بالای 95٪ کنترل می‌شود و در نتیجه اثربخشی استراتژی کنترل را تأیید می‌کند.

در حال حاضر، حجم ذخایر جهانی جنگل به حدود 540 میلیارد مترمکعب محدود شده است و هر سال در حال کاهش است. با این حال، صنعت پانل های مبتنی بر چوب همچنان به مصرف مقدار قابل توجهی از منابع جنگلی با تولید سالانه جهانی بیش از 400 میلیون متر مکعب ادامه می دهد. ام دی اف سفید براق می تواند یکی از پارامتر های تعیین کننده برای مشتریان صادراتی باشد.

برای دستیابی به توسعه پایدار اکولوژی جنگل و حفاظت موثر از منابع جنگلی، برای صنعت پانل های چوبی ضروری است که پیشرفت تکنولوژیکی داشته باشد و عملیات ساخت خود را برای کاهش تلفات غیر ضروری تولید بهینه کند.

  • منابع:
    1. Continuous Flat Pressing of MDF Quality Control Model Framework and Collaborative Programming Approach Based on Wood Fiber Hot Pressing Mechanism
  • تبلیغات:
    1. خدمات اینترنتی پروپوزال زیست محیطی
    2. برنده توپ طلای سال آینده را شما انتخاب کنید
    3. استفاده از ست سرم برای دکور منزل
    4. استفاده از سطل در ساخت تانک جنگی